2017/05/06

Właściwie to nie wiem - FOTOPOST?


Po zmierzeniu się z egzaminami przyszedł czas na odpoczynek. Dodam, że krótki. Teraz nadchodzi czas wyborów - trudnych. Po moich znajomych widzę, że jestem jedną z nielicznych zdecydowanych, co dalej robić. Ale mam pewne zawahania. Chociażby dzięki nauczycielce chemii, która po usłyszeniu, że idę na humanistyczne, jako kolejna osoba zasiała we mnie ziarno zwątpienia i powiedziała, że myślała o mnie jako o umyśle ścisłym... Ale czy mam robić później całe życie coś, co nie jest częścią mnie? Chyba podziękuję. Wiem, że chemia i biologia nie są moimi koleżankami, a co mowa o miłości... Dlatego zrobię to, co będę chciała ja, a nie ludzie wokół. I mam nadzieję, że moi przyjaciele i znajomi zrobią to samo, żeby później nie żałować zmarnowanego czasu. Mam nadzieję, że Wy, moi czytelnicy, zrobicie to samo i także pójdziecie za głosem serca.
A majówka? Spędzona ze znajomymi. Dawno nie czułam się tak zabiegana i szczęśliwa, oby było więcej takich chwil :)
W tytule jest FOTOPOST, więc zostawiam Was już tylko ze zdjęciami. Koniecznie napiszcie mi o Waszych wyborach szkoły i majówce!













 Ankuuls going out,
xx

INSAGRAM | snap: nusia75

PS co sądzicie o odświeżonym wyglądzie?

4 komentarze:

  1. Cudowne fotki, uwielbiam zdjęcia po zmroku<3 Z moim nastawieniem to ostatnio różnie, bo pogoda mnie załamuje, ale poza tym jest okej. Co do wyborów także u mnie nie ma mowy o przyjaźni z chemią i biologią haha. Do liceum idę dopiero za rok więc trochę czasu mam, ale zaczęłam już się zastanawiać, bo czas mega szybko leci. U mnie jest problem: angielski czy fotografia i film, chociaż nad humanem też myślę.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem tą szczęściarą, że raczej się już dostałam do wymarzonego liceum (idę do społecznego, gdzie pierwszeństwo ma rodzeństwo), a co do profilu to chcę na mat-fiz-inf, inny mi po prostu nie pasuje. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do szkoły planuje iść do Liceum na kierunek prawo-dziennikarstwo.
    Śliczne zdjęcia.
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń