2017/04/05

march favourities



Hej!
Po raz pierwszy przedstawiam... tam, tam, tam! Ulubieńców miesiąca! Domyślam się, że nudzą już Was posty o moim życiu, a takie notki są dość chętni czytane na innych blogach, więc mam nadzieję, że na moim także przypadnie Wam do gustu. Może będzie takich postów więcej? Się okaże :)

UBRANIE/DODATEK




W tej kategorii zdecydowanie zwyciężyły creepersy. Kiedy dwa lata temu pewna dziewczyna ze szkoły je miała, nie podobały mi się. Kiedy zaczęłam nałogowo oglądać We Heart It, pokochałam te buty i zapragnęłam mieć swoją parę. Kiedy doszły do mnie te cudeńka, nie byłam przekonana, był lekko niewygodne i obcierały piętę. A teraz? Moja najlepsza para butów! Pasują dosłownie do wszystkiego i są mega wygodne! Nie ruszam się bez nich praktycznie, kocham je.

APLIKACJA

Hmm... Wybaczcie mi te bąbelki na ekranie, nie za bardzo przejmuję się wyglądem tego telefonu (powiedziała, mając nadzieję, że niedługo będzie nowy...). Moją ulubioną aplikacją w marcu zdecydowanie było Spotify - możecie mnie dodać, jeśli chcecie - zasypiałam z tą aplikacją, budziłam się z nią (oczywiście zaplątana w słuchawki...). Uwielbiam to, że można oglądać playlisty innych, słuchać utworów jednego wykonawcy oraz wielu artystów, dodawać znajomych i wiele innych. Korzystam i polecam.

KOSMETYK

W tej kategorii góruje matowy błyszczyk Vivid Matte Lipstick w odciniu 50 nude thrill. Kupiłam go w lutym, kiedy uzupełniałam moją kosmetyczkę, będąc u babci na feriach, a teraz jest moim ulubionym błyszczykiem! Jest pięknie matowy, ma cudny odcień - nie za ciemny, nie za jasny (chociaż polowałam na bordowy, a teraz kusi mnie  szary!), a na ustach zasycha bardzo szybko i tworzy taką miłą, matową warstwę. Nie ściera się jakoś bardzo, ale mam jedną szminkę z Manhattan, która wytrzymuje jednak dłużej. Tak czy siak, jest moim no 1!

PIOSENKA

Moje koleżanki mogą potwierdzić, że tutaj niepodważalną faworytką jest piosenka Verby - Głupia Miłość. W marcu słuchałam jej naprawdę często i cały czas siedziała mi w głowie, nie mogłam się od niej uwolnić! Teraz mi na szczęście przeszło i żadna piosenka mnie teraz nie dręczy (jak to makabryczni brzmi, mwahaha). Jestem w trakcie poszukiwania tej idealnej na kolejny miesiąc. Może polecacie jakieś mało znane piosenki (uwielbiam takie!)?

KSIĄŻKA

Tutaj wybór nie był trudny, zwłaszcza, że jest to jedna z... dwóch książek, które przeczytałam. Aż wstyd się przyznawać! Zanim się pojawiłeś było piękną historią, ale ja jestem wierna Patchowi i serii ,,Szeptem". W tej części nie za bardzo lubiłam Norę, ale oczywiście upadłego anioła pokochałam jeszcze bardziej - ma ktoś może kontakt do takiego? Czekam teraz, aż w bibliotece będzie ostatnia część i w końcu uda mi się poznać zakończenie, ,,Cisza" skończyła się tak niespodziewanie...

I, standardowo, jak do każdego postu, dodaję piosenkę, tylko tym razem nie na początku :)
Jacy są Wasi ulubieńcy marca?

Insta | snap: nusia75


8 komentarzy:

  1. Ja czytałam Przedwiośnie. W końcu do tego dojrzałam by ją zrozumieć.

    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie posiadam ulubienców. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo myslałąm, by kupić ta pomadkę ale ostatecznie sie powstrzymałam, bo mam ich już milion ahha
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka mnie troszkę kusi haha :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy :) sama kiedyś też nie przepadałam za tymi butami, jednak jedną parę w domu mam :D tej aplikacji nie mam, ale słyszałam że jest świetna więc może ją sobie zainstaluję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajni ulubieńcy najbardziej zaciekawiła mnie ta aplikacja :)
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotify to cudo :D Niestety wykorzystałam trialowy miesiąc i teraz czekam na jakieś promocje, żeby zaoszczędzic trochę :)

    http://daisylikeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post, ja też uwielbiam te pomadke :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;) https://natallieisme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń