2017/04/24

10 meters away

Czemu jesteś tak blisko? Nie możesz odejść 10 metrów dalej? Przestrzeń osobista.

Mary go round - The Struts [posłuchaj]
Zostałam oskarżona, chyba nawet nie bezpodstawnie. Chyba były jakieś pobudki, na podstawie których został wysnuty akt oskarżenia przeciwko mnie. Tak się nad tym zastanawiam.... tak, były.
Nie dopuszczam do siebie ludzi, tak brzmiały słowa. Karzę im trzymać się 10 metrów dalej, rzecz jasna w przenośni. Dobra, ostatnio mooooże i tak... Moooże. Chociaż naprawdę mam wrażenie, że ostatnio wszyscy jesteśmy jacyś nieobecni, ja też.
Wszystkie te przemowy o ludziach, którzy wznoszą wokół siebie mury to banał - oklepane gadki, które każdy już zna na pamięć, nie wnoszące żadnej świeżości. Czy naprawdę każdy ma swój teren, na którym nie ustała żadna inna stopa niż "właściciela"? Tak, wszyscy mamy. Nie ma ludzi -  otwartych kart. Za to mamy przyjaciół i rodzinę, którym zawsze pozwalamy podejść bliżej i balansować na granicy naszej prywatności, często nawet otwieramy im drzwi. Czy to źle? Zdecydowanie nie!



Oczywiście, bywam zamknięta, nieobecna i zamyślona. Bywam też głupia i towarzyska (chyba widać, jak bardzo głupia...). Ciągle się uczę, jak mam się zachowywać wśród ludzi, jak pozostawać sobą i nie ukrywać w cieniu. Odnajduję swoją pewność siebie powoli, wciąż poznaję sposoby na bycie otwartą na nowe doświadczenia. Prawdą jest, że czasami odsuwam ludzi 10 metrów od siebie, ale później pokazuję im drogę powrotną, bo wiem, że są mi potrzebni i po prostu... lubię ich, kocham, uwielbiam. Widzę kolosalną różnicę między dziewczyną, którą byłam kiedyś a tą, która teraz tu siedzi i pisze tą notkę. Jestem dumna sama z siebie, jakkolwiek głupio to brzmi. I mimo że czasami ujawniam te wszystkie złe strony mojej osobowości, to tak naprawdę staram się pielęgnować te dobre i od czasu do czasu pozwalam im się pokazać - może w końcu uda im się wyjść na dłużej :)

instagram | snap: nusia75 

4 komentarze:

  1. Każdy z nas powinien mieć taką przestrzeń, którą naruszać powinien tylko ten, kto na to zasłużył.
    A to, że jesteś z siebie dumna nie brzmi głupio a mądrze, bo takie uczucie powinien odczuwać każdy z nas, taki powinien być nasz cel w życiu.
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki, zeby Ci sie udalo wyjsc na dluzej :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U każdego granica jest gdzieś indziej. Nie jesteśmy tacy sami i nie musimy być, bo świat byłby wtedy nudny.

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pomimo tego, że niedawno zrozumiałam że jestem typem samotnika to nie dałabym rady żyć bez moich bliskich.. Oni dopełeniają moje życie, dzięki nim mam wspomnienia, zdjęcia, piękne chwile i pięknie spędzony czas a to dla mnie najbardziej się liczy
    piękne zdjęcia!
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń