2017/03/12

11.03.2017 | koncert Verby w Warszawie

Heeej, kochani!

Wczoraj razem z siostrą i jej chłopakiem pojechaliśmy do Warszawy na koncert Verby. Nie mogłam się doczekać od środy, kiedy ustaliliśmy, że mogę się z M. i P. zabrać. W sobotę rano kilka razy się budziłam i sprawdzałam godzinę, żeby tylko nie obudzić się za późno i nie zostać w domu! A w moim przypadku to naprawdę bardzo możliwe... Mieliśmy wyjechać stąd około 14, więc o 13 chciałam zacząć się ogarniać, kiedy P. zadzwonił, że już prawie są... I nagle BUM! Biegam po domu i robię wszystko w pośpiechu, licząc na to, że jakoś zdążę się ogarnąć. Na szczęście się udało!

* W tej chwili się wkurzam, bo nie mogę dodać lepszych zdjęć i w dobrym rozmiarze, bo nie wiem dlaczego nie chcą mi się tu odtworzyć!!!! Boleję nad jakością... *



Koncert odbył się w klubie Remont w Warszawie. Byliśmy na miejscu około 16:00, kiedy chłopaki mieli zacząć, ale pewnie ze względu na to, że miał to być zlot, a ludzi było stosunkowo mało na to, aby trwał on 3 godziny, przyjechali oni  ok 18;00. Kiedy zobaczyłam, ze wchodzą, mega się ucieszyłam, że są i dotarło do mnie, że naprawdę ich posłucham i zobaczę na żywo! Wszyscy na sali się ożywili, a jeszcze większa radość była, kiedy pojawili się na scenie i odpowiadali na pytania fanów. Będą Młode Wilki XIII z teledyskiem, yeah! Chłopaki są bardzo sympatyczni i wydają się być fajni.


Czekałam tylko aż zacznie się ich koncert i w końcu się doczekałam <3 Zagrali kilka swoich utworów, niewielki ułamek tych, które mają nagrane. Pierwsza i ostatnia była moja ukochana "Głupia miłość", najlepsza piosenka Verby! Poza tym zaśpiewali ,,Najważniejsza", ,,Życie", ,,Związane oczy mam" itd. W trakcie koncertu rozdawali płyty z podpisami, niektóre bez, ale po koncercie można było podejść do Bartka i Przemka, aby podpisali :) Udało mi się złapać dwie, jedną mam z dedykacją i podpisami obu chłopaków. SUPER <3
Tak jak wspomniałam, po występie ludzie podchodzili i robili sobie wspólne zdjęcia, podpisywali płyty, zdjęcia, rozmawiali. Wszyscy się przepychali, ale jakoś udało mi się dotrzeć do Verby i zrobić z nim zdjęcie, później jeszcze podejść, aby podpisał płytę. Mam też podpis Przemka i dedykację: Dla Ani. Dzięki ;) Wiem, że jedna dziewczyna chciała podpis na bluzie - chyba jej nie wypierze :D
Na żywo super brzmią i mam nadzieję, że kiedyś jeszcze uda mi się ich usłyszeć, a oni będą coraz lepsi i jeszcze bardziej popularni.



To był super dzień i nie żałuję, że nie pojechałam. Dziękuję mojej siostrze i jej chłopakowi, że zechcieli wziąć trzecie koło u wozu ze sobą :*
Polecam Wam posłuchać piosenek Verby i zobaczyć ich na żywo! Ich głosy brzmią jeszcze lepiej, a zawsze fajniej jest zobaczyć wykonawców w realu i usłyszeć, niż obejrzeć na YouTube. Mają sporo koncertów w całej Polsce, więc chyba nietrudno ich złapać!

Przepraszam za jakość zdjęć, ale nie targałam ze sobą aparatu, a mój telefon wyjątkowo nie chce współpracować, więc dodatkowo większości zdjęć nie chce odtwarzać na komputerze XD

Ankuuls going out,
xx

instagram | snap: nusia75

4 komentarze:

  1. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post 😘
    Verba, Bartek-kocham 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post 😘
    Verba, Bartek-kocham 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zwykle wszędzie szykuję się w pośpiechu, haha.
    Zazdroszczę wyjazdu i koncertu, niektóre ich utwory są naprawde fajne :)
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń