2017/02/05

Miłość - siła, która rozkrusza lodowce


Miłość? Hmmmm, jeszcze do mnie nie przyszła, chociaż ostatnio była blisko, za mną i przede mną...

Mówię całkowicie poważnie - w czwartek szłam sobie samotnie, spokojnie na autobus, którym miałam wrócić do szkoły. Odwróciłam się do tyłu - moja koleżanka, Z., szła ze swoim chłopakiem. OK, popatrzyłam więc do przodu - moja koleżanka, M., szła ze swoim chłopakiem za rękę. Ok, to mnie coś minęło. 
Prawda jest taka, że jestem samotną kobietą z dwoma kotami w domu. Żartuję, heh. Tak naprawdę jestem szczęśliwą nastolatką, która nie potrzebuje chłopaka z dwoma kotami w domu! Ale miłość nie jest tylko w związku, prawda? Może objawiać się inaczej, na przykład... Muszę Wam wyznać, że ... kocham pizzę. Uff, powiedziałam to!


To piękne uczucie jest wszędzie, otacza nas. I chociaż kilka razy zdarzyło mi się zawiesić oko na kimś na jakiś czas, to nigdy nie było nic poważnego i mijało po bardzo krótkim czasie. Na świecie ludzie wciąż się zakochują, odkochują, biorą ślub i niestety się rozwodzą... Coraz bliżej mi do dorosłego świata, kiedy ja tak naprawdę chciałabym się cofnąć do dzieciństwa, kiedy moim jedynym zmartwieniem w tym okresie było pytanie, komu wysłać walentynkę. Pamiętam, że pytałam się wtedy mamy o to, bo sama nie miałam pojęcia czyje imię napisać na kopercie. Moja rodzicielka jak zwykle mi pomogła i wiem, że wtedy walentynkę ode mnie dostał chłopak z mojej klasy, który ładnie śpiewał. Nie podobał mi się, ale czemu miałam mu nie wysłać miłego wierszyka, huh?


Co to w ogóle jest miłość? To długie spojrzenia prosto w oczy mówiące więcej niż długa rozmowa. Przypadkowe i świadome dotykanie dłoni. Ukradkowe zagryzanie ust i szukanie kontaktu wzrokowego. Porozumiewawcze uśmiechy. Miłość to opieka nad kimś innym niż Ty. Ona jest wtedy, gdy na kimś zależy Ci bardziej niż na sobie. 
O  tym uczuciu pisze się piosenki, książki, wiersze, opowiada się historie... Każdy z nas chce być kochany i każdy coś kocha. Nie chodzi tu o puste słowa rzucone na odczepkę "Kocham Cię", ale o takie prawdziwe, które ciężko powiedzieć. Nad którymi się myśli kiedy wypowiedzieć, żeby brzmiały prawdziwie i szczerze. Które mówi się z uczuciem.


Już nawet ciężko mi sobie przypomnieć, ile razy byłam w kimś zauroczona i kto dokładnie mi się podobał. Teraz, czytając moje stare pamiętniki śmieję się do łez i ze śmiechem wspominam czasy, kiedy podobali mi się koledzy z klasy. Aktualnie? Chyba zostałam doradcą w sprawach sercowych koleżanek i cieszę się, że mijają mnie te troski związane z tym, czy obiekt mojego zainteresowania kiedykolwiek zwróci na mnie uwagę. Na to jeszcze będzie czas, czyż nie prawda? Na razie mogę się cieszyć tym, że mam kochających przyjaciół, rodzinę i sama umiem kochać, rzucając słów na wiatr. Chyba, że macie dla mnie chłopaka idealnego, wtedy proszę kontakt pod adresem e-mail 😂

Jeśli Wy macie swoją drugą połówkę i wciąż szukacie idealnego prezentu na Walentynki, zobaczcie kody rabatowe od Rabble :)
Kody rabatowe Sephora
Kody rabatowe Avon
Kody rabatowe Douglas

Macie jakieś ciekawe miłosne historie ze swojego życia? Znaleźliście już miłość, czy wciąż jesteście wierni pizzie (to się tak odmienia?!), jak ja? 

instagram | snap @nusia75 | wattpad @ankuuls

8 komentarzy:

  1. Fajny post, szczery i mądry. Moim zdaniem nie warto jest szukać miłości na siłę, ale jeśli ktoś ci się podoba to czemu by nie spróbować :). Wyznaję zasadę, że w życiu warto jest próbować niż później żałować, że czegoś się nie zrobiło. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądry post :) Ja znalazłam swoją miłość całkiem przypadkiem, bo poznaliśmy się rok temu na weselu cioci i trwamy szczęśliwi aż do dziś ;* Obserwuję i zapraszam http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post i mądry, uwielbiam tą piosenkę! ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post http://13hacks.blogspot.com/2017/02/5-maseczka-pilaten-wyciagajaca-wagry-i.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem szczęśliwą singielką, na wszystko przyjdzie czas :) Chyba też wolę, ten etap, kiedy staje się doradcą w miłosnych sprawach przyjaciół, bo samej sobie ciężko jest podjąć właściwą decyzję :)

    Pozdrawiam www.this-iss-it.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłość to przychodzi tylko wtedy gdy się nie spodziewamy i nie szukamy :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłość prędzej czy później nas odnajdzie. Przeważnie jest to niespodziewane :)
    Ja jestem w czteroletnim, szczęśliwym związku :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłości nie warto szukać na siłę- przyjdzie sama :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim partnerem zyciowym teraz jest.. matematyka! Wuhuu! Jest goraco,zwlascza wtedy kiedy nie naucze sie na test ! haha,Swietny post!♥
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń