2017/02/17

A world alone

Witam, witam, witam!


Post ten miał być napisany, opublikowany i być może czytany we wtorek w nocy. Przyznam się szczerze, że moje koleżanki poszły wtedy na spacer, dwie zasnęły, a ja miała wielką ochotę na to, aby coś tu napisać. Ale, jak się okazało, zmienienie rozmiaru zdjęcia online zajmuje troszkę czasu i akurat kiedy się z tym uporałam, dziewczyny wróciły. Zamknęłam laptopa i schowałam go, przecież żadna z nich nawet nie wie o tym, że mój blog jednak istnieje.
Następnego dnia dziewczyny pojechały, mi zostało sprzątanie ogromu kołder w moim pokoju i okruszków chipsów, ciastek i tego wszystkiego. Przyznam się, że później mi się nudziło, chociaż w te ferie naprawdę nie narzekam na brak obowiązków... Teraz jednak jestem razem z bratem u babci i spędzimy tu kilka dni. Chciałam dziś iść uzupełnić moje zapasy kosmetyków w Rossmannie, ale było mega szaro na dworze, padał deszcz. Wciąż jest szaro i wszędzie są kałuże. Piękna pogoda - może jutro będzie lepiej.


Wczoraj w końcu skończyłam oglądać trzeci sezon SKAM. Uwielbiam wszystko robić w nocy, w ogóle w dzień mogę nic nie robić, a w nocy zaczynam działać. Więc około 23 zaczęłam 5 odcinek i.. jakoś tak wyszło, że skończyłam oglądać po 2, a poszłam spać około 3:00. Bardzo lubię wyglądać z okna bloku wieczorem lub w nocy, uwielbiam tę grę świateł na ulicach, gasnące i zapalające się lampki w oknach. Latem często wychodzę na balkon, w zimę pozostaje wyglądanie przez szyby. Ludzie chodzą ulicami - z dziećmi, żonami, mężami, sami, rozmawiając przez telefon... A ja lubię zastanawiać się, jaka jest ich historia, dokąd idą. Jak wygląda ich życie?
Kiedyś, gdy byłam mała, zastanawiałam się nad tym, jak to jest, że my możemy zobaczyć życie tylko z naszej perspektywy. Rozmyślałam wtedy, jak wygląda codzienność mojej koleżanki, która mieszka kilka domów dalej - co je na obiad, kiedy odrabia lekcje, o czym rozmawia z rodzeństwem? Wtedy o tym myślałam, teraz też myślę. Co robi teraz moja przyjaciółka 1600 km ode mnie? Czy się zmieniła przez ostatni czas? Dużo pytań, nie na wszystkie można samemu sobie odpowiedzieć.


Kiedy we wtorek w nocy wzięłam w ręce laptopa, pomyślałam, że mogłabym pisać posty codziennie w ten sposób - siedząc na podłodze, wśród koców i poduszek niedaleko grzejnika. Poczułam taki nastrój - jakbym była jedyną osobą na świecie, która teraz nie śpi i pisze. Pisze coś w rodzaju pamiętnika, ale jednak nie do końca. Skojarzyło mi się to znowu z bohaterką książki, którą ostatnio czytałam. ,,Prawda o dziewczynie'' - fajna główna, martwa bohaterka, ale nieco kiepsko napisane moim zdaniem. Warto się pomęczyć tylko po to, aby poznać tajemnice Alice.
Oby jutro była ładna pogoda, żebym mogła wyjść na dwór, a nie gnieździć się w mieszkaniu i snuć z kąta w kąt. Nie wzięłam aparatu (który NIESTETY mi się nie zmieścił), więc nie zrobię nawet jakiś fajnych zdjęć, ehh. Najlepsze jest to, że mój plecak w większości zajmują jakieś drobiazgi, a nie ubrania. Logika.

Co u Was słychać?
Jak spędziliście (spędzacie) ferie?
Macie podobne rozmyślania? 😃😁

instagram | snap: nusia75

10 komentarzy:

  1. Klimatyczne zdjęcia! Post bardzo fajny!

    Zapraszam: http://www.pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy dokładnie tak samo. W wakacje czasem nie spałam aż do 4:00 oglądając gwiazdy i pojedynczych ludzi na ulicy. Zastanawiając się gdzie idą, gdzie mieszkają czy są szczęśliwi? Muszę w końcu obejrzeć ten serial! Podarowałam tą książkę mojej przyjaciółce na urodziny :')

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny klimatyczny post:) Właśnie wczoraj skończyłam oglądać 3 sezon SKAM. Kiedy byłam mała też myślałam o tym, że my widzimy życie tylko z naszej perspektywy i zastanawiałam się jak wygląda życie innych ludzi.
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia mają klimat

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mam już ferii :( Dużo słyszałam o tym serialu i chyba zacznę oglądać ! :)


    Mój blog-klik!
    Mój kanał-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak hahaha
    Chociaż w sumie ostatnio niestety brak czasu na seriale :(((

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog. Będę wpadać częściej -obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. również uwielbiam nocne widoki. Czasem wychodzę na balkon jedynie po to, by popatrzeć na otulony mrokiem świat. Od zawsze sprawiało mi to przyjemność i dawało pewnego rodzaju spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W nocy zawsze człowiek jest bardziej kreatywny. Odcina się od rzeczywistości i po prostu zaczyna pisać... Uwielbiam kiedy mam wenę do pisania :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń