2017/01/24

Łowca promieni

Kochani, w końcu udało mi się zmobilizować, pokonać mój "strach" przed zimnem i wyszłam na dwór zrobić kilka zdjęć. Bardzo się z tego cieszę, bo akurat gdy wyszłam na drogę, słońce było mega wielkie, w dodatku idealnie naprzeciwko końca drogi. Żałuję, że nie mam lepszego obiektywu, który poradziłby sobie lepiej z przybliżeniem, ale i tak nie mam na co narzekać!
Zobaczcie, co udało mi się "stworzyć" :)









Nie wiem jak Wy, ale ja się bardzo cieszę z tego, że już zaczął się tydzień - nie narzekałam nawet w poniedziałek. Prawda jest taka, że teraz, gdy moja przyjaciółka po raz kolejny wyjechała do Norwegii, jest ciężko się z tym pogodzić i korzystam z każdej chwili, którą mogę spędzić z osobami, z którymi i tak za kilka miesięcy mogę się pożegnać na długi czas. Cieszę się, kiedy śmieję się razem z nimi, smucę się razem z nimi, narzekam z nimi i odwalam z nimi. Zawsze potrafią wywołać uśmiech na twarzy i chociaż często mówią coś głupiego i niedorzecznego, to i tak wiem, że są świetni. Dzisiaj stawiali kubek z wodą idealnie na środku korytarza  do każdego przechodzącego krzyczeliśmy "UWAGA, kubek z wodą!". Kiedy ktoś go kopnął i wylał całą wodę, moja koleżanka ucieszyła się, że może iść po mopa, heh! Nauczycielka nazwała nas prowokatorkami. Kocham tych ludzi.
































Kochani, co u Was? Macie wokół siebie ludzi, których uwielbiacie? Może jakieś "internetowe przyjaciółki/ół"? 
Dajcie znać co u Was, uwielbiam czytać Wasze komentarze :)
snap: nusia75

10 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia ja też nienawidze zimna brrr... Ale niestety zima dopiero miesiąc temu się zaczęła, więc trzeba jeszcze poczekać na ciepełko
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie
    baygigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię zimna, ale sama muszę się wybrać w końcu na jakieś zdjęcia na bloga :)

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia kochana moja Sis :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah no to widzę że macie ubaw w szkole :D
    Trzeba doceniać obecność przyjaciół, bo prędzej czy później można ich stracić ..
    Świetne zdjęcia tak poza tym :D
    Obserwuje :3

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne zdjecia:) mega sliczne to ujecie ze sloncem:)
    thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę zimna, ale Twoje zdjęcia są pełne uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ujęcia!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń