2017/01/09

Czy tu kiedykolwiek nic się nie zmieni?



Witam w nowym roku 2017!
Może już nie taki nowy, ale jednak to pierwszy wpis w styczniu, więc wypada tak się powitać, prawda?
Ostatnio wpadła do mnie D., gdyż miałyśmy robić plakat z biologii. Wyobraźcie sobie, wchodzi do mojego pokoju i pierwsze słowa jakie wypowiada to:
- Czy kiedykolwiek tu przyjdę i nic się nie zmieni?
Tak, kolejny raz przestawiłam meble, poukładałam wszystko inaczej na półkach i zmieniłam wystrój. Odpowiedziałam jej:
- Nie mogę ci tego zagwarantować.
Wiecie co? Z pokojem jest tak samo jak z człowiekiem, on po prostu musi się co jakiś czas zmieniać i próbować nowych rzeczy, nie może żyć w ograniczonym świecie i nie wychodzić poza strefę bezpieczeństwa. Nie mogę zrozumieć ludzi, którzy wytykają nam zmiany, które są dla nas dobre, dzięki którym się pewnie czujemy. Zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie próbował zatrzymać nas w punkcie, w którym jesteśmy i nie pozwoli nam iść do przodu.


Nie możemy się dać zdeptać i obniżyć poczucia naszej wartości, bo to jedna z wielu ważnych rzeczy, które wpływają naprawdę pozytywnie na nasze życie. Czemu mamy nie być tym, kim chcemy, nie spełniać marzeń i nie czuć się dobrze? Ja nie mam nic przeciwko, a Wy?
Istnieje coś takiego jak krytyka. Konstruktywna krytyka. Pamiętajcie jednak, że ludzie jej używający muszą mieć podstawy - inni po prostu chcą sprawić, abyśmy się źle czuli, nie rozwijali się. Może kieruje nimi zazdrość, bo oni nie potrafią ruszyć z miejsca?
Spójrz gdzie byłeś rok temu, a gdzie jesteś teraz - jaki byłeś, jaki jesteś. Na pewno widzisz zmianę. Taka jest prawda, ludzie się zmieniają. Pod wpływem wydarzeń, wieku, osób trzecich. Ale skoro zmiany są pozytywne, to czemu nie? Może inaczej: jeśli Wy uważacie Waszą przemianę za pozytywną, to czemu macie zwracać uwagę na to, czy komuś się ona podoba czy nie? Nie ma powodów :) Jeśli wokół siebie masz ludzi, którzy kochają Cię za to, jaki jesteś, nie musisz się niczym martwić, bo masz bardzo wiele.

photo mix z mojego telefonu (jest tam zadziwiająco mało zdjęć!)

Czy zauważacie w sobie jakąś zmianę? :) Co o niej sądzicie? Są ludzie, którym się ona nie podoba?

Ankuuls going out xxx

PS może macie jakieś pomysły na posty, które chcielibyście tu przeczytać? Komentujcie :) I
zapraszam do obserwacji

snap: @nusia75
contact mail: likeskylight@gmail.com

11 komentarzy:

  1. świetnie napisane;*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany są potrzebne - w końcu dokonujemy ich, by uczynić siebie i nasze życie lepszymi :) Ja nie boję się zmian, przechodziłam ich wiele i wiele planuję w przyszłości. Nie warto stać w miejscu, zawsze jest coś, co możemy poprawić, by poczuć się lepiej :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/q-1-blog-motywacja-szkoa-hejt.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia ;)
    Dodaje do obserwowanych :*
    I zapraszam do nas :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany są potrzebne i osobiście uwielbiam coś zmieniać w moim pokoju czy w sobie. 2016 rok nauczył mnie sporo. Przede wszystkim pokory ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiany są potrzebne, to dzięki nim nasze życie nie staje się monotonne :)
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix zdjęć!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że zmiany to jedna z najważniejszych rzeczy w naszym życiu :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż z Twojej strony :)
    http://bapexsupreme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, bardzo fajnie czyta mi się Twojego bloga. Nie wiem co masz w sobie, ale bardzo przyciągasz! Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  9. zmiany są potrzebne, ja się zmieniłam i nie słyszałam od kogoś żeby mu sie nie podobało :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tak szczerze mówiąc nie zauważyłam w sobie żadnych zmian przez ostatni czas :)
    Super post :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiany są potrzebne! Wszystkich nie uda nam się zadowolić, zawsze znajdzie się garstka osób, którym się coś nie spodoba. Nie warto się przejmować, a działać dalej i się rozwijać. :)

    Pozdrawiam,
    MÓJ BLOG. EGZEMPLARZ

    OdpowiedzUsuń