2016/12/10

Update | ANNMAS

Heeeeeejka!


Od razu przepraszam za to, że zdjęcia są niedostosowane do szerokości postu, w ogóle nie "obrobione". Ale i tak są piękne, prawda? Po prostu nie mam kompletnie nic na laptopie...
Wczoraj nie było wpisu, ale moje zmęczenie i brak czasu nie pozwoliły mi na napisanie go. W piątek pojechaliśmy z moją siostrą [która jest na zdjęciach ze mną] i jej chłopakiem na świąteczne zakupy. Było naprawdę super!
Wróciliśmy do ich domu, oglądaliśmy nowe rzeczy i gadaliśmy. Mimo braku mojej lustrzanki wypróbowaliśmy nawet nowy statyw (moje cudeńko <3) z ich aparatem. Od teraz więcej zdjęć, obiecuję! Jakoś po 23 wybraliśmy się też na spacer po Ciechanowie i robiliśmy fotki ze świeczkami na placu, obowiązkowo! Było pusto na ulicach i trochę mnie to zdziwiło, ale było super :) Uwielbiam chwile spędzone z moim rodzeństwem i tak naprawdę, mimo że na nich często narzekam, to nie wyobrażam sobie życia bez nich.
Ogółem piątek był mega udanym dniem: mam po pół roku założoną strunę w gitarze i będę w końcu od nowa zaczynać naukę, byliśmy na świątecznych zakupach, dałam mojej BFF prezent i, najważniejsze, ucieszyła się z niego, poszliśmy na fajny spacer i chyba wszyscy miło się bawiliśmy, heh :) Zostało tylko 14 dni do Świąt i z niecierpliwością wyczekuję na Wigilię i Boże Narodzenie, a Wy?


Zmykam spać, bo jutro o 7;50 zadzwoni budzik i będę zbierać się do kościoła. Ehhh, bierzmowanie...

Co u Was słychać, kochani?
instagram | snap: nusia75

2 komentarze:

  1. To będzie chyba najgorszy tydzień w moim życiu. Jeszcze sobie nie przypominam, abym w tygodniu miała tyle kartkówek i sprawdzianów. No cóż trzeba jakoś przetrwać do świąt :(

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze gdsyby tylko ten śnieżek troche popruszyl poczulo by sie magię tych świąt, ale chyba nici z tego w tym roku ;c


    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń