2016/12/16

Teen problems

Hej wszystkim!
Miałam pisać codziennie aż do świąt, no ale jak to ja, musiałam sobie pokrzyżować plany! W sumie to moje życie ostatnio obrało taki nie wiem jaki kierunek: niby nudne, ale jednak coś się dzieje (żebym ja tylko wiedziała co!). Z niecierpliwością czekam na święta i odpoczynek od szkoły, ale jednak mimo wszystko boję się, że zabraknie magii i hm.... będzie nudno. Naprawdę mam nadzieję, że tak się nie stanie.
Tydzień temu kupiłam nowy statyw, a jeszcze nie miałam okazji go wypróbować z moim aparatem, więc jeśli uda mi się jutro rano wstać z łóżka, spróbuję coś pokombinować. Ahhh, te moje problemy - jednego dnia nie mam czasu, następnego nic nie robię i narzekam, że siedzę sama w domu i nic nie robię. Nie przepadam za tą pogodą, gdy jest tak zimno na dworze i robi się wcześnie ciemno, bo najzwyczajniej w świecie nie mam co tutaj robić - kilka latarni na drodze, las blisko i kilka budynków, ogółem mówiąc nic ciekawego.


Moje plany na piątek? Świeczki zapalone, laptop, kołderka, coś do picia i do tego jakiś dobry film. Może to nie szczyt moich marzeń, ale na początek wystarczy. A jak nie to książka i muzyka [może w końcu uda mi się przesłuchać składankę - ostatnio dwa razu zasnęłam z włączonym YT]. Zdrajca kupił mi moją kochaną Girl Online i zamierzam ją znów przeczytać <3
Odezwę się do Was niedługo z nowym postem (mam nadzieję, że jutro) i dokładniej opowiem o czymś ciekawym, a tymczasem zmykam pod kołderkę i włączam film, bo później jeszcze mam zamiar posłuchać muzyki i porządnie się wyspać! Przepraszam, że ostatnio wszystkie wpisy są takie krótkie, postaram się to poprawić. Jednak lubię się do Was odzywać z takimi postami o mnie i moim życiu - taki był zamiar na początku :)
Trzymajcie się i piszcie mi koniecznie co u Was, bo uwielbiam czytać Wasze komentarze! <3

Ania, xx

instagram | snapchat: nusia75

3 komentarze:

  1. U mnie dzisiaj trochę wolnego, bo wypad z przyjaciółkami do galerii na świąteczne zakupy, ale przedtem nauka na historię by wyciągnąć ocenę. Girl Online uwielbiam i czekam na 3 część po polsku<3
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Właśnie znalazłam Twojego bloga i powiem Ci, że bardzo mi się podoba!

    Też uwielbiam Girl Online! A takie wieczorki pod kołderką bardzo cenię, gdyż mogę odpocząć po męczącym tygodniu ;)

    W każdym razie uważam, że ciekawie piszesz i z pewnością jeszcze odwiedzę Twojego bloga!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham to zdjęcie!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń