2016/12/28

Love is everywhere

Hej kochani!
Jestem pewna, że po świętach wszyscy jesteście chociaż 3 kilogramy ciężsi i wciąż wyjadacie z lodówki! Spokojnie, u mnie to samo - ale od tego są święta, prawda?



Trochę w I, cały II i dzień po świętach Bożego Narodzenia ja i mój brat byliśmy u siostry. Powiem Wam, że lubię kiedy jeździmy do niej i jej chłopaka - niecodziennie się widzimy, wiadomo, ona już jest dorosła i 10 lat starsza.
Kiedyś mi się wydawało, że jest między nami jakaś nieprzekraczalna granica i nigdy się nie dogadamy. Non stop aż do 2015 roku się kłóciłyśmy i nie potrafiłyśmy rozmawiać. Zawsze M. była tą dorosłą, a ja tym gówniarzem. Kiedy byłyśmy małe, podkradałam jej kosmetyki i chowałam za łóżkiem, a ona się wkurzała, wchodziłam ciągle do pokoju i dokuczałyśmy sobie. Kilka razy zrzuciła mnie z roweru, no ale drobiazg xD
Chcę powiedzieć, że teraz, kiedy ja mam 15 lat, a ona 25 dogadujemy się myślę, że dobrze (zgadzasz się ze mną, siostrzyczko?), a różnica wieku już nie daje tak w kość. Możemy normalnie rozmawiać, droczyć się, wciąż sobie dokuczamy, ale już nie jest tak jak kiedyś. Może do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć, by zrozumieć? Ja zrozumiałam, że da się z taką starą siostrą złapać wspólny język i nie drzeć kotów, a normalnie porozmawiać, czy opowiedzieć o czymś ciekawym. Pamiętajcie - rodzina to rodzina, ona zrozumie, nie oceni i nie zdradzi, jej można zaufać.
Czy Wy kłócicie się ze swoim rodzeństwem? Może jest między Wami wszystko super? Koniecznie piszcie!

UDANEGO SYLWESTRA, KOCHANI!

PS i to ja z nas dwóch jestem uważana za tą starszą! UGH.

Ankuuls going out,
xx

7 komentarzy:

  1. Tak strasznie się cieszę :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc na początku stwierdziłabym, że to ty jesteś starsza! Mam siostrę młodszą o 9 lat, ale na razie jeszcze nie ma pomiędzy nami wojny i mam nadzieję, że tak zostanie :)

    Może wpadniesz na podsumowanie roku? :) 2016 To by było na tyle

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurdę, muszę zmłodnieć XD

      Usuń
  3. Ja niestety nie mam siostry, więc zazdroszczę! :D
    Również życzę udanego Sylwka
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też przed długi czas nie mogłam złapać wspólnego języka z siostrą. Ciągle się kłóciłyśmy a między nami jest różnica tylko 2 lat. Z wiekiem jakos tak zrobiło się inaczej.. lepiej :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :) Fajnie jest mieć dobry kontakt z siostrą

      Usuń