2016/12/07

I like to move it, move it!

,,Nigdy nie rezygnuj z osiągnięcia celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie.''


Leżę na łóżku i trzymam telefon w ręce. Oglądam Instagrama, przeglądam Tumblr'a i We♥it - podziwiam wszystkie dziewczyny, które na zdjęciach są mega fit i trenują. Przez głowę przechodzi mi myśl, że też tak mogę, mogę być taka jak one. 
A nie, chwila... Jest jesień odpuszczę sobie, zacznę... Może w maju? Tak, to będzie dobry termin.

ŹLE!

Niech pora roku nie będzie przeszkodą w spełnianiu Twoich marzeń! Niejedna/en z nas chce ładnie wyglądać i pokazać się znajomym w Sylwestra z najlepszej strony. Wielu z nas ma kompleksy dotyczące jego figury. Ile osób na świecie chce żyć zdrowo? Dużo. Nie bądźmy kimś, kto tylko myśli i porzuca swoje plany lub poddaje się łatwo! Czy naprawdę żyjesz po to, żeby powtarzać sobie, że nie dasz rady i spróbujesz kiedy indziej?
NIE!


Przeszkody są po to, żeby je pokonywać.
Granice są po to, aby je przekraczać.
Twoje marzenia i plany są po to, aby je spełniać.

Naprawdę warto się zmobilizować i zawalczyć nie tylko o ładną sylwetkę, ale także o zdrowie i dobrą koordynację ruchową. Śnieg czy deszcz to naprawdę niewielka przeszkoda dla kogoś, kto naprawdę chce! Prawda, że nie można robić wielu rzeczy - na drogach leży śnieg, więc rower i rolki idą w odstawkę, jest mokro - nie możesz biegać, ale dla chcącego nic trudnego, jak to się mówi! Można wyczekać na odpowiedni moment i wyskoczyć na krótki jogging czy spacerek, a nawet przejechać się rowerem, wkrótce może także pojeździć na łyżwach ze znajomymi? Pamiętaj, że zawsze możesz uprawiać sport - niezależnie od miejsca i czasu.
Jest za zimno, powiesz. Dla zmarźlaków polecam ćwiczenia w domu - YouTube i blogi o zdrowym trybie życia oferują szerokie oferty ćwiczeń na każdą partię ciała, nie powiesz chyba, że teraz istnieje jakaś przeszkoda? Jeśli tak, znaczy to, że łatwo się poddajesz. Chociaż nie, nawet nie zaczynasz. 
Wyposaż się w odpowiedni strój - ciepły na dwór lub lekki do domu, czy na siłownię - i zaczynaj nawet teraz, jeszcze nie jest późno! Ewentualnie od jutra, bo najpierw powinieneś zajrzeć na promocję od Nike (klik). Spraw sobie prezent pod choinkę i zainwestuj w swoje szczęście! ♥

Jeśli się nie poddasz, zaimponujesz znajomym na zbliżających się imprezach i nauczysz się kochać siebie, co najważniejsze :) 
A, no i kochać sport. Tak jak ja pokochałam siatkówkę ♥


Podejmujesz wyzwanie? 
instagram | snap: nusia75 | twitter

5 komentarzy:

  1. Bardzo motywujesz! Mam takie negatywne nastawienie do diety i ćwiczeń z uwagi na to, że zajmie to dużo czasu, ale po tym co przeczytałam postaram się zmienić moje nastawienie. W końcu wezmę się za siebie, musze! :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah! Jest moc! Cieszę się, że mój post trochę Ci pomógł i trzymam za Ciebie kciuki, żeby Twoje nastawienie nie uleciało szybko :D

      Usuń
  2. Jejku twój post zmotywował mnie do.... od nowego roku ćwiczę i nikt mi w tym nie przeszkodzi.
    A u mnie, jakie fajne prezenty można kupić facetowi pod choinkę, także wpadaj+ jeszcze na moim blogu jest KONKURS takze wpadaj i bierz udział.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/3-blogmas-pomysy-na-prezenty-dla-niego.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci powodzenia z całego serducha i trzymam kciuki! :)

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej! Także należę do Grona ambasadorek! :)
    Pozdrawiam cieplutko i zachęcam do obserwacji mojego bloga i wzięcia udziału w rozdaniu.
    Odwzajemniam każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń