2016/12/22

Coraz bliżej święta...

Hej, kochani!



Ostatnio posty nie były codziennie, ale za każdym razem sprawdzałam bloga i czytałam nowe komentarze, jeśli się pojawiały. Dzisiaj był ostatni dzień szkoły w tym roku - dziwne uczucie, prawda? Mieliśmy tylko dwie pierwsze lekcje, a później na dwóch Wigilię klasową. Nie mogę uwierzyć, że to już trzecia klasa i to ostatni raz, gdy spotkaliśmy się na takiej ,,uroczystości". Więcej nie podzielimy się taką ekipą opłatkiem, nie puścimy muzyki w 130 i nie będziemy krzyczeć i robić zdjęć. Nie wierzę.
Może czasami narzekam, ale naprawdę lubię moją klasę i wierzę w to, że z A. i D. będę później grać w siatkówkę, ze Zdrajcą na pewno będę się przyjaźnić, że będę utrzymywać kontakt z Z., z A jeździć na wycieczki rowerem... To wszystko jest do zrealizowania.
Mieliśmy dziś też jasełka szkolne. Zadebiutowałam na scenie, hah, i zagrałam razem z Wiśnią pastuszka - śmieszna rola, może nie moich marzeń, ale nie mam powodu do narzekań. Pomyliliśmy akty - najpierw VI, potem V, ale improwizacja była pierwsza klasa i na pewno nikt nie zauważył.



Już pojutrze święta.... Jutro trzeba iść po choinkę, udekorować ją pięknie i następnego dnia położyć pod nią prezenty. Nie jutro, bo Eryk będzie trząsł pudełkiem, żeby zobaczyć, co dostał, hahaha. Podarunki już dla każdego mam oprócz taty, ale to się załatwi jutro :)
Mama już sprząta w domu, wczoraj nawet pomagałam - dziś gotuje, to nie, ale jutro pewnie będę piec ciasta, bo od kiedy nauczyłam się rozszyfrowywać przepisy, to moja działka!



Zostało już tylko 9 dni 2016 roku... Zleciał mega szybko, nawet nie wiem kiedy. Zostały 4 miesiące do testów, 6 miesięcy do wakacji, 8 miesięcy do zaczęcia liceum,
Zaraz przyjdzie czas na podsumowanie postanowień z 2016 roku. Eh, wolę tego nie robić - zawaliłam xD Ale nic nie poradzę, za tydzień i trzy dni zacznę ,,NOWE ŻYCIE". Zajrzę jeszcze do Was w tym roku, pewnie jutro.



Mega się cieszę, że mam tego bloga i Was jako czytelników. Wiem, że mogę pisać tu o wszystkim, nawet o takich głupotach jak dziś. No i o czymś poważniejszym, ale to wkrótce... JUŻ NIEDŁUGO W KINACH...
ciąg dalszy nastąpi......

instagram | snapchat: nusia75 | twitter

Ankuuls going out 
xx

PS wymyśliłam sobie podpis XD   ----------------------------------->^^^^^^^^















28 komentarzy:

  1. Hah, no fajnie że na blogu piszesz o sobie, czasami o głupotach, chociaż nie sądzę, że to były głupoty (tekst powyżej)! :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    U mnie na blogu trwa rozdanie, zapraszam do udziału! :

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już praktycznie wszystko mam gotowe! :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :) Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Udanej reszty świąt i wspaniałego Sylwestra! :)

      Usuń
  4. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Oby życzenia się spełniły :) Tobie też życzę wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, sukcesów, tego, byś rozwijała swoje pasje i była w tym jak najlepsza :) uśmiechaj się często i korzystaj z magii świąt :)

      Usuń
  5. Wesołych Świąt ! :*.

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dla Ciebie też :)

      Usuń
  6. Ja nie mialam lekcji tylko sama wigilie
    Wesolych swiat ❄❄
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to zazdroszczę, bo ja jeszcze polski :/
      Dziękuję i wzajemnie! :D

      Usuń
  7. Ja jeszcze będę miała rok do spędzenia z klasą Wigilii :) Wesołych Świąt x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super :) ja już z inną klasą ;)

      Usuń
  8. Mam nadzieję, że będziesz miło wspominała tę klasę. Jeszcze macie trochę czasu do zakończenia roku szkolnego, więc trzeba to wykorzystać ;) A utrzymać kontakty po skończeniu szkoły, jak najbardziej się da ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) jeszcze pół roku, jest trochę czasu!
      Mam nadzieję, ze sję da, bo to fajni ludzie ;-)

      Usuń
  9. Wesołych, może już spóźnione, ale lepiej późno niż wcale :*
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Udanego Sylwestra! :*

      Usuń
  10. Ponieważ już po Świętach to szczęśliwego nowego roku!!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ostatni rok spędzałam wigilie z moją klasą ale w ogóle nie jest mi żal, bo ciężko się dogadać :D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam pierwsze trzy lekcje i później apel i wigilia klasowa ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń