2016/12/03

ANNMAS | 40 dziwnych faktów o mnie


Hej,
dzisiaj z racji tego, że mój dzień był leniwy i nic ciekawego nie robiłam, ten post pokaże Wam jaka jestem dziwna. Brawo, Ania, stracisz czytelników! W każdym razie, zapraszam i mam nadzieję, że nie uciekniecie stąd szybko!

1. Kiedy byłam mała rozcięłam sobie głowę kilka razy. Dwa razy w tym samym miejscu na czole i do teraz mam tam małe wcięcie

2. Kiedyś siostra włączyła mi Ring (horror, w którym dziewczynka wychodzi z telewizorów  zabija ludzi, bo ktoś wrzucił ją do studni), a ja byłam mała i później przez kilka lat bałam się ciemności, tego szarego ekranu, który się pojawia jak się wyłącza telewizory i chodzenia po ciemku do łazienki. Pozdrawiam, Marta ♥

3. Lubię czytać książkę w wannie lub oglądać Internet.

4. Mam jakąś obsesję co do zdjęć na IG i już raz usunęłam wszystkie, by mieć nową tablicę, a teraz chcę to zrobić ponownie.

5. Nie lubię modowych, urodowych blogów oraz vlogów, postów ze stylizacjami, hauli itd. Ponadto denerwuje mnie większość vlogerów, jestem bardzo wybredna pod tym względem i jeśli już kogoś zaobserwuje/zasubskrybuje to się mega cieszę, że znalazłam kogoś, kogo kocham oglądać.

6. Nie lubię mieć na telefonie dużo piosenek, które są "na topie". Uwielbiam za to utwory, których nikt nie zna i są nieodkryte. Wtedy mam wrażenie, że są tylko moje.

7. Kocham tosty! Mogłabym jeść je kilka razy dziennie i nic poza nimi!

8. Kiedy jestem zła, każdy o tym wie po moim tonie głosu, nawet po sposobie w jaki pisze smsy.

9. Kiedyś postawiłam sobie za cel kilka dni bez telefonu i mi się udało.

10. Nigdy nie byłam w górach.

11. Mam określony typ chłopaka, który mi się podoba i nie są to blondyni xd Naprawdę ciężko znaleźć kogoś, kto wpadnie mi w oko.

12. Kiedyś w podstawówce pobiłam się z kolegą.

13. Bardzo często zmieniam wystrój mojego pokoju i często mam potrzebę zmiany czegoś w moim wyglądzie.

14. Kiedy rano wstaje, nie lubię się ubierać. Najchętniej poszłabym do szkoły w piżamie. Najbardziej nie lubię zakładać spodni i ich wybierać.

15. Nie lubię poważnych ludzi, którzy nie znają się na żartach.

16. Nie lubię pożyczać komuś pieniędzy i pożyczać ich od kogoś.

17. Nie przepadam za ludźmi, którzy są nieporadni i nie potrafią czegoś zrobić, chociaż już dawno powinni.

18. Czasami nie lubię chodzić na zakupy, bo nigdy nie wiem co wybrać i kupić.

19. Czuję się niepewnie, kiedy ktoś mówi o moim blogu.

20. Denerwuję się kiedy ktoś nie słucha tego, co mówię. Jeśli dopytuje później co mówiłam, już nie powtarzam.



21. Uwielbiam podróżować, ale zawsze się boję, że się zgubię.

22. Czasami mówię coś głupiego do ludzi i zastanawiam się, czy zrozumieją o co chodzi.

23. Zazwyczaj najpierw mówię, potem myślę.

24. Czasami telefon leży obok mnie, a ja idę do kuchni zobaczyć która godzina.

25. Trzymam długopis w ręku inaczej niż wszyscy ludzie.

26. Czasami moje sny są tak realistyczne, że budzę się i mam wrażenie, jakbym wciąż śniła.

27. Dzisiaj obudziłam się z zaciśniętymi dłońmi i paznokcie wbijały mi się we wnętrze dłoni.

28. Mam obsesję co do długości i czystości moich paznokci. Kiedy któryś mi się złamie lub je spiłuję, nie potrafię pisać wiadomości na telefonie i większość rzeczy manualnych brzydko mi wychodzi.

29. Czasami czytając książkę omijam długie fragmenty, które mnie nie interesują, żeby przejść do ciekawszej akcji.

30. Rano, gdy mama mnie budzi do szkoły i mówi: ,,Ania, wstawaj!'' ja odkrzykuję: ,,Próbuuuuuję!".

31. Kiedyś idąc do łazienki mówiłam ,,Dobranoc."

32. Nigdy nie żałuję, że ścinam włosy.

33. Lubię jeść biszkopty z mlekiem.

34. Mimo że mam 174 cm (chyba, dawno się nie mierzyłam), czuję się bardzo niska.

35. Nie podobają mi się makijaże, które robią z dziewczyn lalki barbie, którymi nigdy nie lubiłam się bawić.

36. Nie wiem jaki jest mój ulubiony kolor.

37. Potrafię siedzieć w wannie dwie godziny.

38. Sama w wieku 5 lat (chyba) nauczyłam się pisać i czytać. Mama mówi, że przepisywałam gazety xd

39. Kiedyś przyniosłam torbę książek z biblioteki do czytania.

40. W 2015 roku w zimę wstawałam w weekendy o 15:00.

No i to by było na tyle :) Myślałam, że ciężej mi będzie wymyślić te dziwne fakty, ale poszło całkiem łatwo. Ym.... Zbyt wiele dziwności w moim życiu.

Może Wy mace jakieś dziwne rzeczy w swoim życiu? Są podobne do moich? :)

instagram | snap: nusia75

4 komentarze:

  1. Co do jedzenia tostów- to u mnie są to wafle ryżowe(mogła bym tylko je jeść haha). Punkt z podróżami, niepewnością kiedy ktoś mówi o moim blogu zgadza się u mnie w 100% Gdy byłam mała często przytrafiały mi się miliony dziwnych rzeczy, ale planuję o tym osobny post na moje urodziny:D
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc niecierpliwie czekam na Twoje urodziny i post *.*

      Usuń
  2. Fakty ciekawe :) Tak samo jak Ty nie lubię mieć na telefonie piosenek na topie, po prostu mi się nie podobają i wydają się mi być przereklamowane. Dziwne rzeczy w życiu mam, a niektóre właśnie są podobne do Twoich ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, mamy wspólne dziwności! :D

      Usuń