2016/12/31

2016 for me

Żegnaj, 2016!

Nie chcę wspominać żadnych przykrości, które mnie spotkały, bo one i tak zleją się w jedno i zostaną odrzucone do worka ,,zapomnieć". Chcę natomiast pamiętać o wspaniałych rzeczach, które mnie w tym roku spotkały.
Postanowień może i nie wszystkich dotrzymałam, dlatego doszłam do wniosku, że tym razem zrobię sobie jedno, ale o tym na końcu. W 2016 roku wbrew pozorom było wiele wspaniałych rzeczy i świetnych ludzi - nie sposób wszystkiego wymienić, chociaż nawet bym i bardzo chciała.
Sylwester i Nowy Rok spędziłam z przyjaciółką i koleżankami z klasy, bawiłyśmy się świetnie i tak właśnie zaczęłyśmy 2016. GIRLS POWER!
Hm, gdybym była blogerką modową czy kosmetyczną, rozwodziłabym się teraz nad moją top listą kosmetyków lub ubrań, ale że taką nie jestem, rozwodzę się nad moim życiem, heh. 
W tym roku pierwszy raz byłam sama z przyjaciółką autobusem dalej niż 30 km od mojego miejsca zamieszkania, kupiłam mój wymarzony aparat i statyw, robiłam dużo zdjęć i starałam się robić wszystko najlepiej jak umiałam - wciąż prowadzę bloga, co jest dla mnie MEGA sukcesem i jedną z kilku ważnych rzeczy w  moim życiu. Tak jak wspomniałam, zyskałam dobry kontakt z siostrą (Wszystkiego najlepszego, M!), wciąż mam przyjaciół, więc chyba jeszcze ze mną nie jest najgorzej :D Myślę, że też mój charakter się wzmocnił i chociaż Zdrajca (moja BFF :P) mówi, że jestem najbardziej sarkastyczną osobą jaką zna, to wiem, że mnie kocha <3 Nie jestem już tą totalnie nieśmiałą osobą, chociaż nie powiem, żebym nie była wcale nieśmiała... Wiem, że własne zdanie jest najważniejszą rzeczą w kontaktach międzyludzkich, a ludzie mogą to akceptować lub nie - są z Tobą albo nie są, proste.



Niecierpliwie, chociaż z niejaką obawą czekam na to, co przyniesie kolejny rok - nowych ludzi, nową szkołę, pożegnania i znajomości wystawione na próbę. Jestem prawie pewna, że uda mi się wszystko, czego będę mocno chciała i jeśli na to zapracuję. Mam wrażenie, że wkraczam już w ten wiek trudnych wyborów i decyzji, ale nie zamierzam się tym przejmować i będę brała od życia to, co daje, bo nie chcę budzić się co rano z jakimiś obawami - będę miała na to czas w dorosłości. A Wy, jeśli chcecie zacząć nowy rok aktywnie, jak ja, zobaczcie kody rabatowe Nike - po co zaczynać 2 stycznia, jak można już dziś?
Także...
Moje postanowienie?



2017, nadchodzę! Strzeż się!

instagram | twitter | snap @nusia75 

33 komentarze:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego w przyszlym roku, brnij do przodu i nie patrz w przeszłość! :*
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie też cudownego 2017 roku <3 Dużo uśmiechu i spełniania wszystkich postanowień, marzeń i planów :*

      Usuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku! Ja zaczynam już dziś tyle, że trochę planując :D
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie! Oby te wszystkie plany wypaliły :)

      Usuń
  4. No w tym roku również planuję zaopatrzyć się w aparat :)
    Gratuluję sukcesów i obyś miała jeszcze więcej miłych wspomnień :)
    Super zdjęcie!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat się mega przydaje przy blogu :)
      Dziękuję bardzo i Tobie też życzę tego samego! Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  5. Ja już zapisałam postanowienia, teraz pozostaje mi je już tylko wypełnić :) Życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    Może wpadniesz na krótkie życzenia? :) wesołego Nowego Roku!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego i pełnego sukcesów Nowego Roku kochana! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przede wszystkim chce miec co wspominac, bo ten rok nie był aż tak pełen wspomnień jak chciałam :(
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam nadzieje, ze 2017 będzie bardzo udany :)

      Usuń
  8. Mnie mój nieudany rok 2016 tylko napędza do działania w 2017. Czuję, że to będzie jeden z bardziej przełomowych roków w moim życiu. Nie musi być idealny, ale chcę, żeby dużo się zmieniło. :) Powodzenia i szczęśliwego nowego roku! :)

    Pozdrawiam, Ola ♥
    Przez duże A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za udany rok i również życzę szczesliwego! <3

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się stwierdzenie, że nie rozwodzisz się nad top kosmetykami itp, tylko nad życiem haha :D
    Wkraczaj w 2017 bez obaw, ja wierzę, że przyniesie on mnóstwo radości każdemu z nas.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na DAISY :

    http://daisylikeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dziękuje :D
      Mam nadzieje, ze tak bedzie :)

      Usuń
  10. Szczęśliwego Nowego Roku ;) Oby te złe wspomnienia nie zawracały ci głowy i tak jak piszesz, zostały te lepsze. Super wpis!

    Zapraszam też do mnie: im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Udanego 2017 dla Ciebie :) lepsze wspomnienia sa zdecydowanie lepsze xD
      Dzięki :)

      Usuń
  11. Ze zlych wspomnien wyciagnij nauke i idz przed siebie kochana! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze się uda :) Musi się udać :) Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  12. Bardzo fajnie, że już nie jesteś do końca taką nieśmiałą osobą! :D A wszystkie smutne wspomnienia precz! Szczęśliwego nowego roku♥

    Zaobserwuj jak się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wyszło na to, ze nie każdemu to odpowiada XD ważne ze ja się ciesze, ze nie jestem nieśmiała :)
      Smutasy do kosza i żyje się dalej :D
      Szczęśliwego Nowego Roku! :)

      Usuń
  13. Prowadzisz bardzo fajnego bloga dlatego życzę wielu sukcesów!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby ten nowy rok byl dla ciebie jeszcze lepszy niż poprzedni !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze taki będzie :)
      Szczęśliwego 2017!

      Usuń
  15. Powodzenia w nowym roku! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  16. Happy New Year! Mam nadzieje ze mowy rok bedzie dla Ciebie bardzo udany! :)
    btw zapraszam do mnie na wakacje w srodku zimy...wybierz sie ze mna w podroz do Tajlandii <3
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/02/one-night-in-bangkok/

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w Nowym Roku :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pozytywne zdjęcie! 2016 był również moim rokiem, super, że był taki pozytywny! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń