2016/11/01

Jestem totalnym niewypałem



Hej, kochani!
Jeśli śledzicie mojego bloga, wiecie na pewno, że jestem totalnie niekosmetykowa. No, a właściwie… byłam.

Pewnego dnia sobie siedzę i myślę: kurczę, prawie wszystkie blogerki się malują, a ja jestem mega niewypałem w tej kwestii. Praktycznie cały czas omijam blogi kosmetyczne i urodowe, nie interesują mnie recenzje i opinie o kosmetykach… I co stwierdziłam? Zaryzykuję, powiedziałam.
Wydałam trochę w Internecie na kosmetyki i czekałam na przesyłkę, haha. 

Kiedyś mój nauczyciel geografii powiedział, że dziewczyny czasem potrzebują się ”podrasować”. Chyba miał rację, bo każda z nas chce czuć się ładna, prawda? Wiele osób się maluję, na Instagramie przeglądając zdjęcia zauważam, że każde zdjęcie, które mi się podoba przedstawia dziewczynę z makijażem. Ostatnio, oglądając serial z mamą stwierdziłam, że te wszystkie gwiazdy nie mają takich fajnych kości policzkowych i szczupłej twarzy, a jest to raczej kwestia rozświetlacza i bronzera. Ahhh! Kto jak kto, ale ja bardzo zwracam uwagę na kości twarzy, hahaha.





 Cieszyłam się strasznie, kiedy przyszła moja paczka i teraz powoli testuję te rzeczy i odkrywam, co się da z nimi zrobić. Wciąż czuję się nieswojo, kiedy nakładam podkład i za chwilę go zmywam. Mam nadzieję, że się przyzwyczaję! Zobaczcie, co takiego zamówiłam i koniecznie mi napiszcie, czy używaliście tych produktów i jak się sprawdzały. A, no i co Wy używacie do twarzy? 

snapchat: nusia 75, instagram

Dziękuję Wam za ponad 10 000 wyświetleń i ponad 60 obserwacji <3 Jesteście najlepsi! 

14 komentarzy:

  1. Używałam niektórych z tych kosmetyków! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ani jednego z tych kosmetyków ;p Ale eyeliner z Kobo miałam zamiar niedługo kupić :)
    Co do kości policzkowych - też je uwielbiam hahahaha

    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnych z tych kosmetyków, ale używam czasami pare z innych firm. :) Ostatnio się polubiłam ze szminkami. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do makijażu na co dzień używam pudru, korektowa i tuszu do rzęs. Na specjalne okazje dodaję do tego eyeliner oraz szminkę :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie warto się malować, bo inni tak robią. Nie podążaj za tłumem, tylko rób to, co uważasz. Mimo tej presji i mody na doskonały makijaż, ja staram się go unikać i ograniczam się do całkowitego minimum.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam to samo napisać :) Tak zaczyna się każda presja w życiu człowieka: "MUSZĘ bo INNI.." - nie masz ochoty się malować, to nie rób tego! Po co?:) ps.tak na topie, polecam tekst: http://niebianin.blogspot.com/2016/10/dlaczego-od-2-lat-nie-nakadam-make-upu.html?spref=fb

      Usuń
    2. Racja :p kurczę, delikatny makijaż - ok. Korektor, tusz, puder, kumam. Czasami jednak wręcz nie mogę patrzeć na te "perfekcyjne" make-upy, które zmieniają człowieka nie do poznania i robią z niego lalkę :/

      Usuń
  6. Kosmetykami zaczęłam interesować się niedawno, ale sama też do niedawna byłam niewypałem w tej kwestii... Teraz jestem całkiem zorientowana, więc ty też szybko nadrobisz zaległości! Trzymam kciuki i zapraszam do mnie, a ja zaobserwowałam twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, heh. Jest coraz lepiej, ale mimo wszystko zostaję w stałym związku tylko z korektorem i tuszem :p
      Dzięki, wpadnę :)

      Usuń
  7. Ja maluję się bardzo rzadko, w zasadzie nie czuję potrzeby nakładania
    intensywnego makijażu i moja skóra cieszy się z tego powodu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie makijaż to nieodłączna czynność każdego dnia, nie tylko ze względu na to, że poprawia wygląd, ale uwielbiam to i od dłuższego czasu się tym interesuję :)
    bynattie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne produkty do makijażu :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post z produktami. Chetnie je przetestuje. Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Palmolive mnie przyciągnął :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń