2016/11/16

home sweet home

Hellooo!
W ostatnim poście wspominałam Wam o mojej wielkiej rewolucji w pokoju, pamiętacie jeszcze? Dla niewtajemniczonych: rewolucją określam kolejne wielkie przemeblowanie w moim małym królestwie!
W tym poście chciałabym nieco więcej powiedzieć w tej kwestii. Jako młodsza dziewczynka raczej unikałam spędzania czasu w pokoju, całymi dniami natomiast przesiadywałam w salonie: odrabiałam tam lekcje, jadłam, oglądałam telewizję i siedziałam! Ostatnio jednak dorosłam (haha, Ania, dobre!) i mój pokój stał się dla mnie azylem, w którym potrafię spędzić cały dzień i nie wychodzić. Uwielbiam ciągle coś z nim zmieniać - niedawno na przykład zmienił się u mnie kolor ścian i podłogi, no i oczywiście meble. Któryś już raz pod rząd...


Choć w moim pokoju panuje zazwyczaj bałagan, wszędzie leżą ubrania, książki i butelki po napojach, to naprawdę nie znoszę nieporządku! Kiedy tylko mam chwilę, układam wszystko i odkurzam - nie potrafię się dobrze zorganizować, kiedy mój pokój wygląda jak po niezłej imprezie :D Nie mam zbyt wielu rzeczy na szafkach, większość z nich jest raczej poukładana w półkach, moim zdaniem wygląda to dużo lepiej!
Uwielbiam ozdoby - począwszy od tych stojących na regale aż po te, które można zobaczyć u mnie na ścianach. Wisi na nich (na drzwiach też..........) masa zdjęć, zrobionych przeze mnie oraz moich bliskich - uwielbiam uwieczniać momenty na zdjęciach, a potem po prostu się im przyglądać. Czy to nie wspaniałe, że tak wiele można zrobić za pomocą jednego naciśnięcia przycisku? :)

Moja ściana to nie tylko zdjęcia, ale także cytaty i motywacje na kolejne dni, którym czasami lubię się przypatrywać. Za każdym razem stwierdzam, że jest tego zbyt mało!
W dzień kocham światło - w nocy natomiast uwielbiam tworzyć nastrój za pomocą świeczek, lampek i różnych świecidełek, a później włączyć jakąś muzykę. Czuję się wtedy jak bohaterka książki lub filmu i czuję ten klimat!
Mój pokój to także zbiorowisko moich DIY, książek i zupełnie nietypowych elementów - czy ktoś z osób tu zebranych (poza mną...) ma w pokoju drabinę?


































Jeśli kochacie dekoracje tak samo jak ja, nie możecie przegapić okazji na zakup produktów z rabatem w Home&You. Rabaty te oferuje strona rabble.pl i dzięki niej właśnie Wasze zakupy mogą być jeszcze tańsze :) Ja pod względem ozdób jestem zmienna i bardzo często chcę je zastępować innymi! Zresztą nie tylko ozdoby - w mojej głowie już teraz tworzy się plan na to, jak zorganizuję moje przyszłe mieszkanie i jak odmienię mój pokój w wakacje lub co zabiorę ze sobą do internatu we wrześniu... Nie zabraknie tam na pewno tych rzeczy, które wyrażają mnie najbardziej. O to przecież właśnie chodzi, prawda? Aby nasz pokój, czy dom odzwierciedlał naszą osobowość!
Moją pewnie odzwierciedla drabina, a Waszą?😁😁😁


 instagram | snapchat: nusia75

26 komentarzy:

  1. Haha też mam w swoim pokoju drabinę :D Co jak co ale mi się przydaje :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można na niej postawić dużo rzeczy :D Ostatnio mój kot ją polubił :p

      Usuń
  2. Cieszę się, że zrobiłaś sobie przemeblowanie! :)
    U mnie jest tak samo- mój pokój wygląda jak po niezłej imprezie, ale mimo wszystko nie lubię tego bałaganu. I jak tu żyć w zgodzie z logiką, prawda? :D
    Bardzo podoba mi się Twoja ściana ze zdjęciami, kiedyś chciałam sobie taką zrobić, jednak mam wrażenie, że nie będzie to pasować do mojego pokoju.
    Z chęcią zobaczyłabym więcej zdjęć Twojego wnętrza <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie spróbujesz, nie dowiesz się jak to będzie wyglądać :) Ale moim zdaniem zdjęcia pasują wszędzie!

      Usuń
  3. U mnie ciągle wszystko się zmienia, ale dalej dużo do skończenia. Uwielbiam zdjęcia, motywacje itd.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł z drabiną :D Te słoiki wyglądają bardzo ciekawie :)

    A u nas na blogu konkurs :) Do wygrania $100 na zakupy, zapraszamy :)
    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dodatku są bardzo poręczne i łatwe w wykonaniu :)

      Usuń
  5. drabina to super pomysł! :) Ładnie u Ciebie!

    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne! Te zdjęcia idealnie się komponują! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie pokój był od zawsze azylem. Kiedy chcę nad czym popracować czy zrelaksować się, to potrzebuję naprawdę własnej przestrzeni. U mnie także porządku nie ma, ale uważam, ze czasami jest potrzebny, zwłaszcza w procesach twórczych ;)
    Nie wiem, co mogłoby odzwierciedlać moją osobowość :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam proces twórczy to wielki bałagan, więc nie da sję utrzymać porządku :p haha

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia. Post fajnie Ci wyszedł :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post. Myślę nad zmianą w pokoju więc każda inspiracja jest przydatna.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta biała drabina! :) Mój pokój w Polsce był takim moim azylem, uwielbiałam jego wygląd, czułam że jest MÓJ. Tutaj w USA nie miałam zbytnio wyboru, dostał mi się konkretny pokój i tyle haha nic za bardzo tu nie mogę zmieniać, koloru ścian czy mebli. Jedynie czasem powieszę coś mojego, przystroję po mojemu i tyle :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że chociaż tyle możesz zrobić, by pokój był bardziej "Twój" :)

      Usuń
  11. Ciekawe zdjęcia! %%

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! ❤
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook




    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wszystko razem wygląda :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta poduszka jest świetna!

    http://www.strong-power.pl
    jeśli ci się spodoba skomentuj,zaobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie inspirujące posty! Świetne pomysły! Nie wiem czy będziesz miała ochotę zrobić post z pytaniami i odpowiedziami, ale może wykorzystasz to właśnie jako inspirację do kolejnego posta. Mój blog jest o zdrowym odżywianiu i nie tylko stąd moje pytanie: Co sądzisz o zdrowym odżywianiu i aktywnym stylu życia? W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga i wyzwanie adwentowe liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) dodaję pomysł do listy!

      Usuń