2016/10/19

lonely personality

Hej!
Co u Was słychać?


U mnie dobrze, staram się jak mogę, by nie mieć złego humoru i uśmiechać się jak najczęściej, mimo złej pogody na oknem i wielu rzeczy do zrobienia. Nie ma się co załamywać, naprawdę!
W szkole pędzimy, z każdym dniem jest coraz bliżej do egzaminów, a sprawdziany i kartkówki mamy zaplanowane na każdy tydzień. Nie powiem, że to mi się podoba, bo na pewno tak nie jest. Mimo to cieszę się, że mogę spędzić ostatni rok z ludźmi, których znam od wielu lat i wiedzą o mnie naprawdę wiele. Ciągle się śmiejemy i wygłupiamy, wykorzystujemy chwile beztroski. I chociaż nie powiem, ci ludzie potrafią mnie doprowadzić do szału, to powoli uświadamiam sobie, że bez nich moje życie byłoby jeszcze bardziej szare niż jest teraz.


Dobra, dobra.. Uwielbiam tych ludzi, no ale każdy ma wady i zalety, tak? Większość ich wad toleruję i po prostu się do nich przyzwyczaiłam, są częścią osobowości. No, ale zawsze jest jakieś ALE. I zawsze są wyjątki!
Nie ze wszystkimi w klasie mam dobry kontakt. Są osoby, które tak naprawdę z nikim nie rozmawiają i w szkole są "cichymi myszkami", a po niej... Kto wie, heh. Jak w każdej społeczności, istnieje tutaj kilkadziesiąt różnych charakterów i różnych twarzy, nie każdą z nich da się polubić.


Wiecie co? Zgrana grupa to podstawa - wtedy da się normalnie pogadać, pośmiać i wyrazić swoje zdanie. Gorzej, jeśli trafią się osoby, które nie potrafią być w społeczności na tym samym szczeblu, co inni. Uważam, iż potrafię działać w grupie i mam dobre pomysły oraz posiadam pewne umiejętności. Nie cierpię, gdy ktoś za wszelką cenę (mimo sprzeciwu innych) chce sprzedać swój pomysł i czasami robi to zbyt nachalnie. Jeszcze pół biedy, gdyby był świetny... Nie potrafię darzyć sympatią osób, które chcą za wszelką cenę być w centrum uwagi, wszędzie ich pełno i PRZEDE WSZYSTKIM są, hm... niezbyt inteligentne w tym, co robią. Walną coś od czapy i oczekują śmiechu - ha, ha, ha (sarkastyczny śmiech). Moim zdaniem one się narzucają i po prostu denerwują innych tym swoim "niby-fajnym-zachowaniem".


Moim zdaniem takie osoby chcą po prostu za wszelką cenę być popularne i nie znają żadnych granic - dla mnie to wszystko bez sensu. Czy tylko dla mnie? Raczej nie, na pewno są na świecie ludzie, którzy cenią sobie oddanych i prawdziwych przyjaciół, a nie pustaki wokół siebie. Takie osoby mają wielu znajomych i są bardziej lubiane, niż tzw. ,,popularni". Do jakiej grupy Ty należysz? Odpowiada Ci to?


Nie bądź samotną duszą, otaczaj się wartościowymi osobami!

snapchat: nusia75

 fot. Majs

19 komentarzy:

  1. Jejku to pierwsze zdjęcie jest meega !
    Świetna sesja ;**
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne, jesienne zdjęcia!

    Zaobserwuj mnie:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat w zeszłym roku szkolnym żegnałam się z moją superową klasą. Teraz mam nową klasę i jest ona cudna! Jest w niej prawie 30 osób. Mamy już swoje grupy, a mianowicie podzieliliśmy się na prawie równe 2 połowy. 'moja grupa' jest genialna i na pewno będą to 3 genialne lata :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Ważne, aby znaleźć ludzi, z którymi lubimy przebywać :)

      Usuń
  4. Uwielbiam zdjęcia z liśćmi ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne zdjecia!
    I fajne czerwone trampki na ostatnim zdjeciu!
    Tez nie lubie osob ktore sie narzucaja...
    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie sesje z liściami! Genialne zdjęcia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo polubiłam Twojego bloga i czekam na więcej! Zdjęcia są piękne :)
    KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie należę do osób popularnych i jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza. Pamiętam jak miałam fazę na bycie "popularną" i robiłam wszystko, żeby tylko ludzie mnie zauważyli, na szczęście już mi to przeszło haha :)
    Super jesienne zdjęcia!
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie zdjecia sa przepelnione taka niezwykla energia, ze jestem w szkoku- momentalnie usmiech pojawia mi sie na twarzy ;3
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia
    buziaczki

    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwacje ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję bardzo! :)
      Nie przepadam za wymianą obserwacji :)

      Usuń
  10. Great post! I love your blog!
    Have a nice weekend!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. Ja pomimo wszystko będę tęsknić za moją klasą :/

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń