2016/10/06

little girl

Hej,
Ale już dawno nie było postu! Sama nie wierzę w to, że zrobiłam taką przerwę, ale to niestety nie zależało ode mnie. O ile wcześniej trochę zdarzało mi się ściemniać i zwyczajnie oglądałam telewizję, dzięki czemu nie miałam czasu, o tyle teraz nie mam czasu zupełnie na nic, czasami nawet braknie mi go na naukę wszystkiego. W najbliższym czasie mam już KOLEJNE kartkówki, zajęcia dodatkowe, pierwsze konkursy... Wczoraj nawet piekłam ciasteczka na rosyjski. Uwaga paradoks: były to greckie ciasteczka!

We wrześniu obchodziłam swoje 15 urodziny. Nie pisałam tutaj o tym, bo myślę, że nie ma o czym... Mam już te 15 lat, ale wciąż czuję się jak dziecko, które nie zna świata i jest nie we właściwym miejscu. Kiedy szłam do pierwszej gimnazjum, patrzyłam na wszystkie trzecioklasistki z podziwem i myślałam o ty, jakie to one są dorosłe. A teraz? Będąc na miejscu kiedyś podziwianych przeze mnie dziewczyn czuję się jak mała dziewczynka, która wcale nie jest dorosła.


Ostatnio nawet poszłam do szkoły w warkoczykach, heh. Tak czy siak, nie uważam się za dorosłą, a niby 15 lat to już dużo... Kiedy pomaluję się do szkoły (ostatnio zaczęłam się malować, eh, ta cera) czuję się jak dziecko, które chce udawać kogoś dorosłego, czyli zwyczajnie nieswojo! Mam nadzieję, że się do tego przyzwyczaję. 
Nawet gdy patrzę na koleżanki, myślę sobie, że one już są takie dorosłe. Kiedy oglądam blogi piętnastolatek, myślę sobie, że jestem dziecinna i mam zupełnie inne priorytety w życiu. Czy jest ze mną coś nie tak? Raczej nie, po prostu na dorosłość mam jeszcze czas. Chociaż osiemnastka coraz bliżej...



Nie wyobrażam sobie siebie za 11 miesięcy w liceum... Jeszcze niedawno szłam do czwartej klasy i myślałam sobie, jaka to jestem duża. Dwa lata temu szłam do pierwszej gimnazjum i czułam się dorosła. Teraz jestem w trzeciej klasie i czuję się jak dziecko, nie wyobrażam sobie siebie za rok... Nacieszę się sobą, gimnazjalistką, w tym roku, a do liceum pójdę jako nowa osoba. Postanowione, wystarczy spełnić.




A jak jest z Wami? Tylko ja mam takie odczucia?
Co sądzicie o tym blogu?

snapchat: @nusia75

6 komentarzy:

  1. Haha powodzenia w dorastaniu :p Chyba każdy ma w sobie takie wewnętrzne dziecko, ale są też tacy, którzy dziećmi pozostają zawsze. Takie osoby są bardzo wesołe. W każdym razie fajny post i pozdrawiam.
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesz się młodością póki możesz! :)

    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Też często się tak czuję, tyle że osobiście nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez makijażu, ułożonych włosów czy idealnego stroju :p Ale jest wiele innych rzeczy, które kocham robić, a dawno powinnam przestać właśnie ze względu na wiek. Nie wiem też jakim cudem za 1,5 roku będę już pełnoletnia i jak to w ogóle zniosę, a czas tak szybko leci..
    Mój kanał na yt ♥
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, co prawda życzenia spóźnione, ale co tam :D Masz 15 lat, ciesz się. Ja patrzę na blogi czternastolatek, trzynastolatek i ja czuję się strasznie dziecinna. Chodzę już do technikum, a wyglądam jak kompletne dziecko. Widzę też po blogach, dziewczyna na zdjęciu wygląda na 18-19 a czytam opis ,,o mnie'' 14 lat. Jestem w szoku. W liceum czy tam technikum nie ma tak źle, uwierz mi. Ze mną do klasy chodzą dziewczyny, które wyglądają właśnie na 15 lat. Wygląd, aż tak nie ma ogromnego znaczenia, ale jakiś ma. Ważne abyś Ty się czuła dobrze ze sobą. Patrzeć na innych nie warto, ale niestety tak się nie da.
    Będąc w Twoim wieku (hah rok temu) tak samo się czułam. Gdy przyszłam do gimnazjum miałam takie same odczucia. Nie jesteś z tym sama. Według mnie piętnastolatki powinny wyglądać na 15 lat a nie na 20. Świat do tego zmierza, aby trzynastki wyglądały na 16 a szesnastolatki na 20. Ja na to nic nie poradzę :) Po za wyglądem samym charakter też ma ogromne znaczenie. Jak się niektórzy zachowują jakby byli nie wiadomo jak dorośli to można poczuć się głupio. A do liceum nie musisz się zmieniać, bądź taka jaką jesteś, jaką chcesz być :)
    Pozdrawiam :D
    https://mysteryeternal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do blogów tych dziewczyn, które wyglądają dużo doroślej, to się z Tobą w 100% zgadzam. I cieszę się, że nie jestem sama w tym odczuciu!
      Nie będę się zmieniać na siłę, nke warto! :)

      Usuń