2016/09/30

please, be better

Hej,
Co u Was słychać? Jak Wam minął wrzesień?
Powiem Wam, że u mnie ten miesiąc nie był zbyt ciekawy. Chyba mogę śmiało powiedzieć, że wrzesień był najgorszym okresem w tym roku. Nie chodzi mi już nawet o to, że zaczął się rok szkolny - to pestka.  Ostatnio pożegnałam na zawsze pewną bardzo bliską mi osobę, poza tym, jak wiecie, zdechł mój pies... Humor miałam przez cały wrzesień okropny. Można powiedzieć, że każdy kolejny dzień był kontynuacją przykrych zdarzeń. Mogę liczyć jedynie na to, że za dwie godziny moje życie się diametralnie zmieni i październik zacznie się dobrze. 



Jestem pewna, że październik się dobrze zacznie. Jutro wstaję o 4 rano, bo na 5;50 już muszę być przed szkołą. Nasz PaTport jedzie do Ostrowa Podlaskiego na V Mazowiecki Przystanek PaT. Może ktoś z Was tam będzie (jeśli tak, to koniecznie mi napiszcie!)? Wierzę z całego serca, że ten wyjazd będzie super i wszystko pójdzie świetnie, zero płaczu. Już nie mogę się doczekać, ustawiłam trzy alarmy i tylko chcę iść spać, i wstać o czwartej i jak najszybciej wyjść z mojego domu, żeby w końcu zdarzyło się coś dobrego...



Poza tym, mogę powiedzieć, że wrzesień zakończył się w miarę dobrze. O 21 wróciłam z mojej pierwszej imprezy harcerskiej, która była spoko. Siedziałam przy dmuchanym placu zabaw i starałam się ogarnąć te wszystkie dzieci i czas. Było trudno, nie powiem. W dodatku trochę nudno, byłam przy tym stoisku sama, ale nadarzyło się kilka młodszych osób z klasy mojego brata, z którymi mogłam pogadać. I jeszcze młodsze dzieci, za którymi na ogół nie przepadam, ale naprawdę byłam miła, starałam się! Jestem z siebie dumna :)

Aktualnie chcę iść tylko spać i marzę o tym, żeby ten miesiąc się skończył. Mam szczerze dość września i nocy spędzonych na przytulaniu misia. Tym postem oficjalnie kończę ten okropny miesiąc i... October, please, be better. 

A co słychać u Was? Mam nadzieję, że wszystko dobrze! 
Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga?

7 komentarzy:

  1. Trzymam za Ciebie kciuki, aby Ci się wszystko ułożyło i żeby październik był o wiele lepszy od września :) A u mnie co słychać, na całe szczęście ten miesiąc zleciał szybko no i choroba mnie dopadała, ale tak to okej. Nowy wygląd bloga podoba mi się. Jest minimalistyczny i przede wszystkim dobrze się na niego patrzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że pazdziernik będzie dla ciebie lepszy...
    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że teraz już będzie lepiej, u mnie wrzesień był strasznie pracowity http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. przykro mi z powodu twojego psa :(
    buziaki!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie wrzesień też był nie najlepszym miesiącem. Mam nadzieję , że u Ciebie będzie już tylko lepiej. Bloga masz świetnego! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wygląd! U mnie wrzesień normalnie. Mam nadziję, że u Ciebie już lepiej. Jesteś harcerką? :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie Wrzesień jest okropny :(
    Ładny design ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń