2016/09/05

Playlista do biegania

Hej,


Już myślałam, że zrezygnuję z biegania, naprawdę. Opuściły mnie chęci do tego, wynajdywałam przez ostatnie kilka dni ciągłe wymówki, które tak naprawdę nie miały sensu i w gruncie rzeczy siedziałam i nie robiłam nic przydatnego. Ale dzisiaj w końcu się przemogłam i przezwyciężyłam mój "kryzys", Bieganie pomaga w myśleniu, przynajmniej mi. Kiedy nie mam na nic nastroju, mam podły humor, wiem, że mogę iść pobiegać i rozładować negatywne emocje.
Poza tym, właśnie dziś, gdy biegłam lasem z moimi niebieskimi słuchawkami w uszach pomyślałam o blogu (zresztą ja na każdym kroku o nim myślę, żadna nowość xd) - o tym, że napisałabym post, ale brak mi konkretnego tematu, a nie chcę pisać bez sensu. I nagle mnie olśniło - playlista! Ja osobiście zawsze mam problem ze znalezieniem piosenek idealnych na takie okoliczności. Wy już macie sprawę ułatwioną, oto kilka moich ulubionych piosenek, których słucham podczas biegania:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Oto 10 piosenek, trudno było wybrać, ale jakoś się udało :)

KONIECZNIE PISZCIE WASZE ULUBIONE PIOSENKI, Z CHĘCIĄ POSŁUCHAM!

Do napisania
Ania, xx


4 komentarze:

  1. Super blog! Obserwuję! :*
    Zapraszam do mnie ! http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie biegam, ale kocham jeździć na rolkach ! Z pewnością spróbuję do twoich piosenek, bo czasem już nie mam pomysłu czego słuchać :D http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń