2016/09/23

Nic Cię nie pokona

Jak wiele razy chciałeś coś zrobić, ale nagle jakaś przeszkoda wyrosła znikąd na Twojej drodze? Ile razy zatrzymałeś się w tym miejscu i zrezygnowałeś lub poszedłeś inną drogą? Policz, ile razy się poddałeś. Czy starczy Ci palców?
Co może być taką przeszkodą? Wszystko, naprawdę. Załóżmy, że jedziesz rowerem do szkoły, czy pracy. Nagle zrywa się wiatr, chowasz się na pobliskim przystanku, około kilometra od pracy. Wichura mija po minucie, Wychodzisz i pierwsze co widzisz, to drzewo leżące na Twojej drodze (nie czepiajcie się przykładu, to tylko obrazowe xd), a po przejechaniu 10 km został Ci tylko kilometr. Wracasz się i jedziesz naokoło? A może wolisz znaleźć sposób, by obejść drzewo? Czekasz aż ktoś je sprzątnie? Nikt tego nie zrobi, tylko Ty możesz to zrobić, tylko Ty podążasz tą ścieżką, To twoja droga i jedynie Ty możesz pokonać tę przeszkodę. Nikt Ci nie pomoże, nie dostarczy sprzętu i nie przeniesie roweru!


Dlaczego postanowiłam napisać na ten temat? W ostatnim czasie zauważyłam, że ludzie z mojego otoczenia łatwo rezygnują z marzeń i z fajnych rzeczy, które mogliby robić. Wymyślają ku temu różne wymówki, które tak naprawdę wcale nie mają sensu. Nie rozumiem osób, które zamiast zrobić coś przydatnego i przede wszystkim fajnego, wyciągającego nas z codziennej monotonii, wolą poleżeć w łóżku lub narzekać, że nie mają na to coś czasu, kiedy tak naprawdę siedzą z telefonem w ręce i buszują w Internecie. Dla mnie to niezrozumiałe. Ci ludzie sami budują sobie mury, które później ciężko im pokonać. A kiedy my burzymy taki mur lub nie pozwalamy mu urosnąć, stajemy się nie do pokonania. Nasze słabości nie biorą nad nami góry i my robimy coś fajnego i spełniamy swoje marzenia!
Nie poddawajmy się, nie pozwólmy otoczyć się murem wymówek, które tak naprawdę pozwalają nam tylko nic nie robić i narzekać na brak czasu. Ruszmy się i omijajmy wszelkie przeszkody, by robić to, na co mamy ochotę? Nie masz jak dojechać gdzieś, bo rodzice nie posiadają samochodu? Jedź rowerem lub autobusem, może ktoś znajomy także jeździ tą trasą? Zamiast szukać wymówek, szukaj rozwiązań!




Może trochę odeszłam od tematu, ale generalnie wiadomo, o co chodzi :)

BARDZO, BARDZO dziękuję Wam za obserwacje, wyświetlenia i cudowne komentarze <3 Kocham Was! ♥


Co Wy macie do powiedzenia na ten temat? Macie czasami takie bezsensowne wymówki, żeby sobie poleniuchować (przyznam się, że mi się zdarza!)?

INSTAGRAM | snapchat @nusia75


13 komentarzy:

  1. Ja również jestem zasady, aby szukać rozwiązań, bo zawsze się jakieś znajdzie!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ;). I racja z tym drzewem - nikt nie pomoże usunąć ci problemu czy przeszkody ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądrze napisane, mi często zdarzało się szukać wymówek, ale ostatnio postanowiłam się ogarnąć, zmienić swoje nastawienie do życia i powolnymi kroczkami realizować swoje cele :).

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie trzeba szukać rozwiązań, bo zawsze jakieś znajdziemy ! :)
    Sliczna z ciebie dziewczyna :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/dziewczecy-look.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety często się poddajemy, ale często też idziemy dalej i nie poddajemy się! ;D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie zawsze szukają wymówek. Najlepsza jest 'od jutra' albo 'od poniedziałku'. A potem przychodzi to 'jutro' i ludzie dalej nic nie robią... Fajny motywacyjny post. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely photos!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie należy rezygnować z marzeń, choćby nie wiadomo jak ciężko było- nie wolno tego robić !
    Zachęcam do wspólnej obserwacji
    studentkazarzadzania.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, ale ludzie coraz częściej rezygnują z siebie, własnych dążeń i celów. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega motywujący post, szczerze mówiąc post mi w dużym stopniu pomógł :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  11. Motywujący pościk ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post, moim zdaniem również warto szukać rozwiązań, zawsze się jakieś znajdzie! Muszę przyznać, że ja też czasami zbyt szybko się poddaję - taka już moja natura... :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń