2016/09/15

Jak poderwać chłopaka?

Zastanawiałaś się kiedyś nad tym, jak ,,zagadać’’ do chłopaka lub chociaż przyciągnąć jego wzrok? Wiem, że tak! Na pewno szukałaś pomysłów w Internecie, pytałaś przyjaciółek lub wynajdywałaś jeszcze inne sposoby. Sprawa teraz jest prostsza – ten artykuł rozwiąże wszystkie Twoje problemy. Zastosuj się do kilku poniższych rad, a na pewno zwrócisz na siebie JEGO uwagę!



1.      1. Na początku (koniecznie!) musisz udać się do biblioteki i wypożyczyć kilka najgrubszych i najcięższych książek (uważaj tylko, żeby to nie były jakieś głupie romansidła – najlepsze będą powieści grozy i kryminały, pod żadnym pozorem lektury, bo narobisz sobie obciachu!).

2.     2.  Jeśli masz już załatwione książki, pora na trudniejsze zadanie! Musisz uruchomić swoją sieć kontaktów (lub wcielić się w rolę szpiega, jeżeli masz takie zdolności, ale wtedy nie możesz zapomnieć o białym lub neonowym przebraniu) i dowiedzieć się, a jakie miejsca ten chłopak lubi chodzić, gdzie spędza przerwy, co robi ,,po szkole’’. O, i nie zapomnij podpytać kogoś, w co ON będzie ubrany kolejnego dnia, żeby wystroić się pod kolor jego spodni czy koszulki. To bardzo ważne!

3.      3.  Zrealizowałaś już poprzednie podpunkty? Bardzo dobrze – musisz być cierpliwa i kontynuować plan. Przyszła kolej na znalezienie zakładki do książki . Uwaga – musi być w kucyki lub inne słodkie zwierzęta! Napisz na niej RÓŻOWYM długopisem swoje imię i nazwisko, numer telefonu, adres, no i oczywiście Twoją nazwę na Facebook’u, Instagramie, Snapchacie, Tumblrze, Asku oraz e-mail. Jeśli chcesz, możesz dokleić zdjęcie – musi to być selfie z dziubkiem. Inne nie wchodzi w grę! Już? Świetnie! Teraz włóż zakładkę w książkę tak, aby spora jej część wystawała.

4.     4.   Pora na dzień podrywu. Koniecznie ubierz się tak, by twoje ciuchy pasowały do jego ,,outfitu”, spakuj książki do plecaka, zrób jakąś szałową fryzurę i makijaż, żeby nie wyglądać na siebie – bo po co być sobą?

5.   5.  Przyszedł czas na najtrudniejsze działanie. Na przerwie musisz poszukać swojego obiektu westchnień (najlepiej jest biec i się rozglądać, wtedy Twoje włosy wyglądają jak fryzury dziewczyn z amerykańskich filmów!). Najlepiej będzie, gdy wokół niego zbierze się paczka kolegów – w tłumie zawsze raźniej! Książki trzymaj w rękach (pamiętaj – zakładka ma wystawać) i idź ze wzrokiem utkwionym w ziemi, prosto na tego chłopaka. Musisz na niego wpaść i upuścić woluminy – to proste. Pamiętaj, żeby cały czas powtarzać: ,,Przepraszam” – on na pewno pomoże Ci pozbierać rzeczy z podłogi. Kiedy oboje już się z tym uporacie, zapytaj go, czy mógłby Ci zanieść książki ,,pod klasę’’.

6.      6. Gdy będziecie pod salą, weź od niego tomiszcza, z uśmiechem podziękuj i upuść zakładkę. Następnie szybko się pożegnaj, a gdy będzie wołał, że coś zostawiłaś, pod żadnym pozorem się nie odwracaj!

7.     7.  Jeśli nie będzie Cię śledził na Twitterze, obserwował na Instagramie, nie zaprosi do znajomych na Facebook’u, nie doda na Snapie, nie zada pytania na Asku, nie wyśle e-maila lub nie napisze sms’a w ciągu 48 h, musisz udać się do biblioteki po więcej książek. Powinnaś też kupić zakładkę w całusy i nakleić tam jego zdjęcie.

8.       8.Możesz ewentualnie zastosować taktykę z piłkami do siatkówki. Na czym ona polega? Chcesz się dowiedzieć?

Mam nadzieję, że Twój wymarzony chłopak się odezwał i piszecie teraz codziennie na Facebook’u , a także lajkujecie sobie zdjęcia <3


PS Traktujcie tę instrukcję z przymrużeniem oka ;) 


Czy jest tu ktoś kto wykonuje designy i byłby gotowy mi pomóc z tym blogiem? Zapraszam na maila: likeskylight@gmail.com

Ania, xx

22 komentarze:

  1. Hahahahhahahahahahahhaha, uśmiałam się nie ma co :D
    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmiałam się przez cały post, jesteś genialna! Koniecznie wypróbuję, teraz już wiem jak podrywać, haha. Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. maga pozytwny post :D
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ahahaha♥ super post!
    Cały czas się z tego śmieję :D
    Poprawiłaś mi humor tym postem ♥
    Czekam na więcej takich!
    Pozdrawiam
    https://loufly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pozytywny post ;) świetnie piszesz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, pozytywny post :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. boję się, że te rady nastolatki wezmą na poważnie. To z jakiegoś amerykańskiego filmu o nastolatkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie wezmą ;) Nie, to mój "pomysł na podryw" xD

      Usuń
  8. Fajny post ;)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozytywnie napisane :D Podoba mi się. Trzeba uważać żeby ktoś tego na serio sobie do serca nie wziął :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nikt nie weźmie :)
      Dzięki!

      Usuń
  11. haha świetna instrukcja!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha :D. Muszę przyznać, że w gimnazjum myślałam nad podobnym planem z książkami. OMG, ale ja miałam pomysły :P
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznaję, że tytuł posta jest ciekawy. xD Dzień podrywu jest najlepszy! Tak, tak! Na pewno pomoże zebrać te książki z podłogi. :D Bardzo pomysłowa instrukcja, nie ma co! Nie wiedzieć czemu, ale gdy przeczytałam o tym lajkowaniu zdjęć, to jakoś tak smutno mi się zrobiło. :/ Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dziekuję! :) Może zrobiło Ci się smutno, bo w niektórych przypadkach na Facebooku opierają się całe związki... Masakra :/

      Usuń
  14. Uśmiałam się :D Zakładka w kucyki XD Świetne rady!

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna instrukcja, zastosuję w praktyce hehe może ktoś na to poleci ;p Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ktoś poleci na zakładkę w kucyki xd Ewentualnie książki polecą na kogoś :p

      Usuń
  16. Hahah ! Bardzo dobre rady ! :) Mi jednak idzie łatwiej i sami zagadują :)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tego typu śmieszkowe posty! Sama napisałam kiedyś "jak oczarować chłopaka?" :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń