2016/08/30

Przemyślenia blogerki

Hej,



Jest godzina 12;29, dokładnie za 1 h i 31 minut będę wyjeżdżać do M. na noc i na pożegnalne pizza party. Teraz jednak mam chwilę czasu, by przysiąść przy bloggerze. Nie wiem dokładnie, o czym chcę napisać, ale czuję taką potrzebę, heh.
Kiedy przeglądam w Internecie przeróżne blogi, naprawdę ciężko mi jest znaleźć coś intrygującego - nie interesują mnie ootd, stylizacje, blogi urodowe i kosmetyczne... Najbardziej interesują mnie strony lifestyle i zawierające dla mnie ciekawe treści - lubię czytać o życiu innych osób, zbierać doświadczenia i wiedzieć, jak wygląda codzienność ludzi podobnych wiekiem do mnie. Mam grono swoich ulubionych blogerek, niestety, większość z nich zawiesiła swoją działalność, co jest dla mnie mega smutne, bo brakuje mi ich postów. Czy Wy także macie wrażenie, że te popularniejsze blogerki po prostu znikają ze swoich blogów? Dla mnie to trochę przykre, że zostawiają swoich czytelników, na których pracowały latami, ale je rozumiem - mogą sobie odpocząć..
Aktualnie żadna osoba, na której bloga zaglądam niemal codziennie nie wstawia postów... Lucy, Jessika Chińcza, a Karolina Walicht mam wrażenie, że zmieniła swój świetny blog w lookbook... Tak jak wspomniałam, nie interesują mnie stylizacje, bardziej wartościowy jest dla mnie tekst. Teraz tak naprawdę pozostał mi jeden blog, na który zaglądam i śledzę nowe posty, bo takie się wciąż pojawiają - S K I N N Y L I A R. Pewnie znacie ;)


Więc... Czy tylko ja mam taki problem ze znalezieniem czegoś ciekawego? Jestem jakaś wyjątkowo wybredna? I czy Wy także macie wrażenie, że wszystkie świetne blogerki zniknęły z blogosfery? :(


INSTAGRAM | snapchat: nusia75

2 komentarze:

  1. ja nie mam swoich ulubionych blogerek, kazdego dnia szukam czegos nowego, czegos od innego autora ;)
    poza tym interesuje sie zarowno blogami modowymi, jak i tymi z wiekszymi przemysleniami ;3
    moze wspola obserwacja? ja juz,
    pozdrawiam kochana

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uważam, żebyś była wybredna. Sama też to kiedyś zauważyłam, że wszędzie moda, moda i jeszcze raz moda. Wiele osób rezygnuje ze swoich "przemyśleniowych" wpisów dla nowych współprac i reklam. Wiadomo, dla każdego co innego jest ważne. Ostatnio jak już znalazłam nową energię do bloga, usiadłam na dłuższą chwilę i zaczęłam wyszukiwać nowych blogów. Też mam dość podobnych treści u wszystkich dookoła, dlatego czasami trzeba przebrnąć przez gąszcz chwastów, żeby znaleźć skarb :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń