2016/07/13

w moim obiektywie

Wow, nie mogę uwierzyć, że ostatni post był trzy dni temu (za chwilę cztery, Ania jak zwykle pisze w nocy), a ja już otworzyłam Bloggera, by pisać nowy! To jest ta magia wakacji!
Dzisiaj będzie krótko. Moja kochana, nowiutka lustrzanka jest już w moim pokoju, ze świeżo naładowaną baterią po dzisiejszej pracy. Efekty chciałabym Wam przedstawić poniżej.
Nie było to moje pierwsze spotkanie z lustrzanką, czasami robiłam zdjęcia aparatem Mai, ale fotki są bardzo amatorskie. Jednak moje, i to pierwsze swoim sprzętem. po prostu musiałam je tu wstawić :)

Miłego oglądania! I koniecznie napiszcie swoją opinię w komentarzu!

PS nie mogą być większe, gdyż wchodzą mi w kolumnę boczną, ale jak klikniecie w nie, to powinny Wam się otworzyć w większym rozmiarze.












































I jak?

INSTAGRAM | snapchat: nusia75

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Szczególnie podoba mi się zdjęcie 6 - z biedronką :)

    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, najbardziej wpadło mi w oko to z biedronką. Super :)
    http://glessfashion.blogspot.com/2016/07/stylizacje-na-lato-romwe-and-shein_14.html
    Poklikasz w linki u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia! Fotografem to Ty będziesz xD :*
    Jest moc kolejny post w tak szybkim czasie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przedostanie podoba mi się najbardziej. Baw się aparatem, a zobaczysz jakie cudeńka mogą wyjść ! :)
    Zapraszam : http://mysi-kat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że masz dobry aparat. Ja niestety muszę sie pomęczyć jeszcze trochę z moją starą komórką, bo cyfrówka mi się zepsuła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez bardzo długi czas męczyłam się z telefonem, wiem jak to jest! :D

      Usuń
  8. Wooow, swietne zdjecia ♡ interesuje sie fotografia i Twoje sa naprawde suuuper

    Zapraszam do mnie
    http://healthyfoodl.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobało mi się zdjęcie kotka hahha Uwielbiam je <3 Wszystkie zdjęcia
    są śliczne ale kociak podbił moje serduszko <3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia bardzo ładne, a zwierzaki słodkie :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚLiczne zdjęcia, słodki kotek :D
    Pozdrawiam♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Są cudowne nie widać że to pierwsze spotkanie z lustrzanką ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  13. koty i kwiaty mnie rozczulają. Jak zwykle.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne zdjęcia! Uwielbiam oglądać posty z fotografiami :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia! Bardzo spodobało mi się przedostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń