2016/07/10

Spełniajcie marzenia!

Każdy z nas widzi się w przyszłości - jedni dostrzegają siebie jako rozchwytywanych prawników, inni jako najpopularniejszych celebrytów, a jeszcze inni wyobrażają sobie siebie za 10 lat w wygodnym fotelu z kubkiem gorącej kawy i gromadką dzieci. Myślimy o tym, jak będzie wyglądać nasze życie, wymyślamy piękne scenariusze, marzymy...
Aż w końcu przestajemy. Machamy ręką na wszystko i stwierdzamy, że marzenia są dla głupich. I tak się nie spełnią.

MARZENIA NIE SĄ DLA IDIOTÓW!

Do spełniania marzeń zazwyczaj nie potrzebne są pieniądze, uroda czy znajomości. Nie są one dla jednej osoby na dziesięć, posiadającej wszystko wyżej wymienione. Zazwyczaj poddajemy się. Poddajemy się, bo stwierdzamy, że to nie dla nas, że ktoś lepszy od nas będzie realizował swoje najskrytsze plany. A my popatrzymy...
OTWÓRZ OCZY I ZACZNIJ MARZYĆ!
Nie poddawaj się, nigdy. Marzenia są dla każdego człowieka! Nie ważne, czy ma 4 lata czy 44! Nie potrzebne nam do tego bogactwo, idealna figura czy piękny dom! To wszystko może stać się naszym marzeniem. Które możemy spełnić.



NIE CZEKAJ, DZIAŁAJ!

No i tu się zaczyna problem. Jaki problem, zapytacie?
CZEKAMY NA GOTOWE...
W życiu nie ma nic za darmo, nie spełnimy marzeń leżąc w łóżku i czekając, aż wszystko samo przyjdzie! Pomyślcie: żeby wygrać w LOTTO też trzeba ruszyć się z domu i kupić los! Chcesz być bogaty? Ciężko pracuj, oszczędzaj. Chcesz mieć ładnego bloga? Zapracuj na to. MUSISZ DZIAŁAĆ!








KRÓTKI PRZEPIS NA SPEŁNIANIE MARZEŃ...

1. Wyznacz sobie cel.
2. Zaakceptuj miejsce, z którego startujesz i ruszaj wygrywać.
3. Nie patrz na to, co powiedzą inni - LICZĄ SIĘ TWOJE MARZENIA!
4. Nie poddawaj się, gdy spotkasz na swojej drodze przeszkody.
5. Działaj, a osiągniesz tyle, ile tylko będziesz chcieć!
6. Zacznij już teraz! (jak tylko skończysz czytać)











Na koniec chciałabym Wam bardzo podziękować! Blog odkąd pamiętam był moim małym marzeniem, a dzięki Wam, czytelnikom, mogę je realizować! Dziękuję za 45 obserwacji i prawie 7 tysięcy wyświetleń! To dla mnie spore osiągnięcie i mam nadzieję, że będę miała jeszcze wiele okazji, by dziękować!!

INSTAGRAM | snapchat: nusia75 

10 komentarzy:

  1. Jest 10:26. Poniedziałek rano. A ja leżę w łożku i po przeczytaniu Twojego posta wstaje i biorę się do działania. Koniec z leżeniem i czekaniem na gotowe. Koniec z użalaniem sie bo jak mam to osiągnąć skoro nic nie robię? Niesamowite jak motywujesz ludzi bo Twój blog to kopalnia motywacji. Jesteś niesamowita i nawet nie zaprzeczaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miłe 😍😍😍 Działaj, Zdrajco!
      I nie jestem niesamowita :3

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fajnie.
      Na pewno wejdę
      PS poczuj ten sarkazm

      Usuń
  3. Masz śliczną figurę, zazdroszczę
    Zapraszam do mnie
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/
    może wspólna obs?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo motywujący i ciekawy post. Jesteś niesamowitą, bardzo energiczną osobą i nieźle zmotywowałaś mnie żebym ruszyła się i przestała marzyć o ładnej sylwetce, a w końcu ją osiągnęła. Lecę do roboty! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! Taki miły komentarz <3
      Koniecznie daj mi znać, jak Ci idzie! Jestem bardzo, bardzo ciekawa :)

      Usuń
  5. Hej!
    Właśnie leżę na łóżku. Nudzi mi się. Przeglądam posty na czytanych przeze mnie blogach i jakimś trafem wchodzę do ciebie. Po przeczytaniu posta postanawiam wziąć się do roboty. Chcę mieć super bloga książkowego. Nie tak jak teraz- zaniedbane itp. Potrafisz zmotywować ludzi do działania. Jesteś super!

    www.lunabooklove.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo Ci dziękuje! Cieszę się, ze Cie zmotywowałam! Lecę sprawdzić, co z Twoim blogiem!

      Usuń