2016/06/03

Uwikłani w czasie

Zbliża się koniec roku szkolnego. Wszyscy pędzą - nauczyciele, uczniowie, rodzice... Ja także pędzę. Gubię się w natłoku zajęć, nie mam chwili wytchnienia, a jeśli się taka znajdzie - spędzam ją na myśleniu, ile rzeczy do zrobienia mnie czeka. Czas jest moim wrogiem.


Wiele razy zastanawiam się nad tym, co by było gdyby doba trwała 48 h. Gdyby szkoła nie zabierała nam tyle czasu. gdybyśmy mogli być bardziej wolni i się rozwijać. Mogę tylko przypuszczać, i choć moja wyobraźnia jest bogata, nie potrafię sobie tego wyobrazić. Odliczam dni do wakacji, czekam aż wszystko się zakończy, będę mogła rzucić wtedy plecak w kąt i zapomnieć o nim na dwa miesiące. Zapomnieć o wszystkich obowiązkach, które przytłaczają i zabierają energię życiową. W życiu jest wiele priorytetów, a my nie możemy skupiać się na jednej rzeczy. Odbiegłam od tematu...


Za 21 dni będę mogła się zatrzymać i z uśmiechem pomyśleć o tym, że zrzuciłam sznury, w które byłam uwikłana. Za 21 dni zrzucę sznury czasu i będę mogła powiedzieć, że jestem wolna.
Jak na razie jednak, mam jeszcze kilka misji do wykonania i postaram się je zrealizować jak najlepiej. Motywacjo, nie odchodź!




A co z Wami?

INSTAGRAM |snap: nusia75 

21 komentarzy:

  1. Damy rade! Byle do wakacji <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, czasem mam wrażenie, że nie wytrzymam i wybuchnę w niektóre dni:)
    Mam tyle planów na wakacje i nie mogę się doczekać!!!

    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokladnie- dobra powinna mieć zdecydowanie więcej godzin !! :D

    ja zawsze się smialam, że na koniec roku szkolnego, poprawiając oceny, nauczylam się więcej niż przez caly rok szkolny :P hehehehe

    powodzenia życzę :)
    super wyglądasz :)


    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah wakacji nie mogę się już doczekać, też mam już dość tego pędzenia, nie mam ani chwili wytchnienia bo oczywiście nauczyciele zostawili wszystko na ostatnią chwilę. Marzę o takim jednym leniwym dniu, gdy będę leżeć w łóżku cały dzień i oglądać seriale albo filmy :)
    Po za tym nominowałyśmy Cię do LBA, dlatego, że Twój blog przypadł mi do gustu, po więcej szczegółów zapraszam Cię tutaj :D

    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/2016/06/lba-liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podobnie jak Ty jestem uwięziona, mimo, że tak na prawdę nikt nigdzie mnie nie trzyma. Więc co mam na myśli? Szkoła, prace domowe, obowiązki zabierają mi tyle czasu i nie mgoę się rozwijać w żaden inny sposób. Blogowanie to tak jak by moja odskocznia, ale tak serio to moim ukrytm hobby jest scena, film czy coś takiego!
    Miłych wakacji!
    Obserwuję- świetny blog
    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja zupełnie nie czuję się uwięziona. ;) co prawda, też siedzę i się uczę i tak będzie przez kilka najbliższych miesięcy, a jak wszystko pójdzie dobrze, to przez kolejnych kilka lat, ale nie uważam, żeby mnie to w jakikolwiek sposób więziło. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak samo mam dość takiego uwiązania, tych obowiązków, chodzenia do szkoły..
    Chciałabym już wakacje, odpocząć i zregenerować siły do działania!
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Także mam dość tego wszystkiego :D Ostatni rok nauki w gimnazjum, więcej obowiązków na koniec...
    Cudowne zdjęcia :P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie >KLIK<,Paputeq 

     
     

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nie mogę doczekać się końca roku, mam już dość pędzenia jak szalona... :/

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie mogę doczekać się końca roku, bo ten rok szkoły strasznie mnie zmęczył. Na reszcie znajdziemy czas aby choć na chwilę się zatrzymać
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z kolei nie wyobrażam sobie dnia który miałby trwać 48h :D Gdyby nie szkoła to z pewnością bym zwariowała, bo jednak pół dnia tam spędzam ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14/6/16 11:20

    fajne, ale nie myslalas nigdy żeby ogarnąć sobie jakiegoś fotografa z lustrzanką? Wtedy posty zyskały by dużo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę ci wakacji, ja niestety skończyłam szkołę i całe wakacje będę
    pracować :) nie przeszkadza mi to jednak za bardzo, ponieważ przynajmniej
    mam wypłatę :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To normalne, że trudno sobie wyobrazić brak szkoły... nawet po maturze czułam się z tym dziwnie, nie musiałam wstawać d szkoły.. jednak to super, keidy w koncu znalazłam czas na rozwijanie swoich pasji :)
    www.milleremilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze mną to jest tak.
    Założyłam sobie kalendarzyk. Mała karteczka, tylko na czerwiec. Wykreślam w nim dni do wakacji. Mam go w piórniku i nigdy nie zapominam. Też mam ochotę już zrzucić sznury i plecak z pleców, zająć się sobą i swoimi pasjami. Całe szczęście, że u nas już nic nie robimy :D 9 było wystawianie ocen, a przyszły tydzień będzie się składał z samych wycieczek.
    Doba 48 h byłaby zdecydowanie za długa. Na pewno wydłużyliby godziny w szkole, a żylibyśmy dwa razy tyle co teraz... nie, nie chciałabym tak.
    Byle do wakacji! :) Czekajmy i łączmy się w bólu!

    Pozdrawiam! Miłego lata

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia i bransoletka :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń