2016/06/19

Meet me better! | LBA

Siemka!
Jakiś czas temu zostałam nominowana do słynnego LBA, więc chyba czas odpowiedzieć na pytania zadane przez Elizę i Paulinę z bloga Eterimm :)

„Nominacja do Liebster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Przejdźmy do pytań! 

1. Jakim mitycznym stworzeniem chciałabyś być?
Pierwsze co przychodzi mi do głowy to jednorożec! One zawsze kojarzą mi się ze słowem mityczny. Fajnie byłoby mieć wielki róg i kojarzyć się ludziom z tęczą!

2. One true pairing?
Banał! Clary i Jace! CLACE! Najlepsze para wszech czasów, zgadzacie się, prawda? Kocham DA, można się tego teraz domyślać. Uwielbiam jeszcze Maleca, ale jednak Jace i Clary są tymi jedynymi dla siebie stworzonymi!

3. Co sądzisz na temat kom/kom, obs/obs?
Całkowicie nie popieram! Pełno tego na wszystkich facebookowych grupach, każdy chce się wymieniać komentarzami i obserwacjami, które są nic nie warte ze względu na to, że są 'oddane'. Szanujący się bloger nie nabija sobie pustych obserwacji, komentarzy bez treści i nie zyskuje pseudo-czytelników, którzy najpewniej nigdy więcej nie wejdą na naszego bloga. Kom/kom i obs/obs to czarna strona blogosfery. 

4. Ulubiony gatunek muzyczny?
Przyznam się, że nie mam takiego ULUBIONEGO. Kilka tygodni temu powiedziałabym, że rock, dzisiaj mogłabym powiedzieć, że pop, a za kilka dni - jazz. Jestem zmienna w tym względzie i raczej słucham po prostu tego, co mi się podoba - najczęściej jest to rock i pop. Jedyne, czego nie mogę znieść to disco polo. Czy to jest muzyka w ogóle?

5. Do jakich należysz fandomów?
Shadowhunters. Mogłabym uważać się za Potterhead, gdybym przeczytała chociaż jedną książkę z tej serii, ale tego nie zrobiłam :) Więc tylko (albo aż) SHADOWHUNTERS. 

6. Kto Cię inspiruje?
Zazwyczaj jest to Maja, moja przyjaciółka. Zawsze, kiedy nic mi się nie chce i najchętniej bym nie wychodziła z łóżka, motywuje mnie i inspiruje do zrobienia czegoś pożytecznego i twórczego. ♥ A jeśli o tworzenie postów, czy opowiadań, rysunków, inspiruje mnie każdy człowiek!

7. Ulubiona część garderoby?
Hmmm... Chyba koszulki. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam!

8. Serial, bez którego nie możesz żyć?
Nie oglądam wielu seriali, ale ostatnio spodobała mi się "Singielka" i straaasznie żałuję, że będzie dopiero we wrześniu, bo kocham ten serial ♥

9. Twój ulubiony czarny charakter z filmu, książki itp.?
Nie lubię czarnych charakterów. Na ogół. Wyjątkiem jest Sebastian z DA, którego wyjątkowo polubiłam :D

10. Jakie jest Twoje największe marzenie dotyczące blogowania?
Mam wiele marzeń w tym zakresie... Baaardzo dużo. Jednym z tych największych jest nawiązanie [stałej] współpracy z jakąś fajną firmą i zdobycie czytelników, którzy będą z przyjemnością czytali moje wpisy. Chciałabym pisać tak, aby ludzie czerpali przyjemność z czytania moich słów i chętnie odwiedzali moją stronę  :)


A teraz moje 11 pytań!
1. Czemu zdecydowałaś/eś się założyć bloga?
2. Masz jakieś cele dotyczące blogowania? Jakie?
3. Czy wierzysz w to, że marzenia się spełniają? Jeśli nie, to czemu?
4. Jaki jest Twój ulubiony cytat i czemu go lubisz?
5. Kto Cię motywuje?
6. Jakie jest Twoje ulubione zajęcie?
7. Czy masz plany dotyczące wakacji?
8. Co sądzisz o dzisiejszej blogosferze?
9. Twoim zdaniem blogerkom potrzebne są markowe ciuchy i makijaż?
10. Jakie jest Twoje ulubione zajęcie?
11. Planujesz prowadzić bloga, gdy będziesz starszy/a? Może założysz kiedyś kanał na YT?


NOMINUJĘ: 

Trochę mniej niż 11, ale trudno! Mam nadzieję, że powyżsi blogerzy przyjmą nominację :)





6 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi, miło się czytało.
    Bardzo mi miło, dzięki za nominację! :)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji! Super pytania oraz odpowiedzi. Trzymam kciuki, aby wszystkie Twoje marzenia co do blogowania się spełniły :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z nominacji! Świetne pytania i odpowiedzi. Fajnie, że przyjacoółka mimo wszystko nie odpuszcza i każe Ci działać :D Dobre wsparcie :D Pozdrowienia dla Ciebie i przyjaciółki :* Zapraszam w wolnej chwili Mój blog
    PS: odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje z nominacje, aczkolwiek nie skorzystam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzieś już czytałam odpowiedzi na te same pytania, ale Twoje mi się bardziej podobają, bo są zdecydowanie bardziej rozbudowane, a takie lubię. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację :)
    Okej, fajnie byłoby być jednorożcem. Masz róg, możesz leczyć, jesteś mityczny i jedyny w swoim rodzaju :D
    Puści obserwatorzy nic nie dają...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń