2015/12/24

What time is it?

Jest czas świąt! Wiem, że mój post jest już odrobinkę po czasie, po świątecznej wigilijnej kolacji, po rozdawaniu prezentów, ale to nic. W tym roku wyjątkowo nie czuję tej świątecznej atmosfery. Mam wrażenie, że to najzwyklejsze dni, tyle tylko, że bez szkoły. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie poczuję tę ,,magię'' znów.

Pierwsza gwiazdka już od dawna na niebie, po kolacji posprzątane, prezenty rozdane, Kevin obejrzany.. A ja uświadamiam sobie, jak bardzo tęsknię za tymi czasami, gdy siedziałam na kolanach mojego wujka przebranego za Mikołaja. Za czasem, gdy wychodziłam co chwilę na dwór z bratem i wypatrywałam pierwszej gwiazdki, kiedy nie wiedziałam, co dostanę pod choinkę... Z każdym rokiem uświadamiam sobie, że niektóre rzeczy się zmieniają, a niektóre pozostają takie same. Na przykład wciąż podczas kolacji wigilijnej pakuję w mój brzuch więcej niż może wytrzymać. W tym roku wyjątkowo przez cały dzień zjadłam mnóstwo ciasta. Aż pod koniec mnie zemdliło.. To przez ten post, hyhy.
W te święta prezenty z bratem dostaliśmy dzień przed Wigilią. Cóż, mój przyniósł w środę rano kurier, a brata został kupiony przez rodziców razem z nim tego samego dnia. Zero niespodzianek. Ale cieszę się, że mam to, o czym marzyłam ♥



Oczywiście nie zabrakło pod choinką prezentów ode mnie dla reszty rodziny. Uwielbiam takie miłe gesty. A jeszcze we wtorek, ostatniego dnia szkoły razem z koleżankami wymieniłyśmy się podarunkami. To było bardzo miłe. Niby wybrałyśmy same sobie prezenty, ale nie mogłyśmy się doczekać. I niektóre rzeczy się nie zmienią - ludzie nie wyrastają z miłości do pluszaków. Przecież kto ich nie kocha?




























Na koniec chciałabym życzyć Wam wesołych pozostałych dni Świąt. Mam nadzieję, że miło je spędzicie w rodzinnej atmosferze. Może macie jakieś ciekawe tradycje świąteczne? Pochwalcie się w komentarzach, jestem bardzo ciekawa :)

INSTA | 
snap: @nusia75

13 komentarzy:

  1. Również dostałam misia ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ******************************************
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    MOGŁABYM LICZYĆ NA JEDEN KLIK? *KLIK*
    BYŁABYM BARDZO WDZIĘCZNA ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ja tu widzę? IGRZYSKA! <3
    Wesołych świąt:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba standard, że w święta je się meeeg dużo! :D Ja kiedyś zjadłam tyle sernika z ananasem, że zwymiotowałam wszystko ostatecznie :D Więc teraz staram się pilnować :D
    WESOŁYCH ŚWIĄT!
    Pozdrawiam, Kinga na Wieszaku :)
    http://kinganawieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te książki ♥ Wesołych świąt i żeby to jedzonko, poszło tak, gdzie sobie życzysz :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne książki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze, że prezenty ci się podobają! Ja akurat nie mam żadnych specjalnych tradycji świątecznych. Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. The Hunger Games! Moje ukochane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłej lektury!
    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja niestety również nie czułam tej całej świątecznej atmosfery, eh. świetne rzeczy.
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą samą książkę. (Papierowe miasta) i bardzo polecam 👌
    Moonsterek.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. super post :D
    http://julietestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń