2015/12/13

DDOB TAG

Dzisiaj przyszedł czas na pierwszy tag. Pewnie słyszeliście o DDOB TAG'u. Został od stworzony przez ambasadorki z ddob.com. Zobaczcie moje odpowiedzi na pytania przez nie ułożone :)

1. Czym jest dla Ciebie piękno?
Hmm.. Myślę, że jest to coś, co sprawia, że chcemy patrzeć na nie godzinami i się nie nudzimy. To coś, co jest dostrzegalne, a jednocześnie trudne do zauważenia. Prawdziwe piękno zapiera nam dech w piersiach i zawraca w głowie.

2. Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?

cudne.pl


3. Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
Moim sposobem jest uśmiechanie się od samego rana. Dobrze się czuję też, kiedy pamiętam swoje sny. I kiedy spokojnie zdążę się ogarnąć do szkoły, zamiast biegać i nie wiedzieć co zrobić.

4. Robisz makijaż codziennie?
Nie maluję się :) Po części dlatego, że nie mam czasu oraz jestem na to zbyt leniwa..

5. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Jako, że się nie maluję, na razie nie mam ulubionej marki kosmetycznej. 

6. Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
Perfumy, tusz do rzęs, podkład i nie wiem co jeszcze ;)

7. Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
Inspiruję się cytatami (które po prostu kocham ♥), książkami i ich mądrościami, obrazkami z internetu (np. weheartit.com). Czasami inspirują mnie bliscy ludzie.

8. Jakie 3 rzeczy chciałbyś/chciałabyś zmienić na świecie?
Może to banalne, ale nie chciałabym, żeby działo się tyle katastrof. Czemu kiedy my bezpiecznie siedzimy w domu, na świecie ludzie przeżywają piekło na ziemi? Ludzie mogliby okazywać swoje uczucia, zamiast je kryć. Ostatnia rzecz.. Chciałabym, żeby każdy człowiek miał kogoś bliskiego obok, kto zawsze zrozumie, pocieszy, da radę lub przytuli kiedy trzeba.

9. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałbyś/chciałabyś w sobie zmienić?
Lubię w sobie to, że do pewnych spraw potrafię podejść z dystansem. Nie lubię w sobie mojego lenistwa, które mnie nie opuszcza, haha.

10. Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze w własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Trzeba siebie polubić takim, jakim się jest. Nie stać godzinami przed lustrem i patrzeć, jacy jesteśmy nieidealni. Nikt nie jest. Ludzie po prostu pewnością siebie odwracają uwagę od swojej nieperfekcyjności. 

11. Gdybyś miał/a możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?
Sama nie wiem. Raczej nie chciałabym cofnąć czasu. Kto wie, co by się dzisiaj wydarzyło, gdybym coś zmieniła? Myślę, że chciałabym tak z boku spojrzeć na moją przyszłość. Wiedziałabym, jak dalej postępować :)

12. Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swoje życie?
Pasja, uśmiech, marzenia.

13. Skąd pomysł na założenie bloga?
Pewnego dnia przez przypadek, szukając czegoś w internecie, trafiłam na bloga Lucy. Urzekł mnie sposób, w jaki pisze. Pomyślałam, że fajnie byłoby dzielić się z ludźmi czymś, co mnie interesuje. Chciałam zobaczyć, jak to jest. I teraz się cieszę, że się zdecydowałam na stworzenie tego bloga.

14. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Są chwile, kiedy poświęcam mu mnóstwo czasu, a czasami wpadnę na chwilkę. Moje życie to nie tylko ten blog i nie mogę poświęcać mu całej swojej uwagi. Ale interesuję się nim na tyle, na ile mogę. Przynajmniej raz dziennie na niego zaglądam.

15. Co lub kto daje ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Kiedy postanowiłam założyć tego bloga, postanowiłam sobie, że to w końcu będzie miejsce, które przetrwa dłużej niż kilka miesięcy lub tygodni. Miałam kiedyś kilka blogów, ale do żadnego się nie przywiązywałam. Chyba właśnie to jest moją motywacją. Wytrwać w postanowieniu. A po drodze blog przestał być obowiązkiem i stał się miejscem, gdzie lubię zaglądać i pisać. 

16. Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?
Moim sukcesem są komentarze widoczne pod każdym postem. Obserwatorzy, których liczba powoli się zwiększa. Cieszę się, mając świadomość, że ktoś jednak czyta moje posty. Za sukces można też uznać to, że dwie firmy do mnie napisały z propozycją współpracy.

17. Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?
Kiedyś bardzo lubiłam czytać posty Jessiki Chińczy, Teraz... Sama nie wiem. Chyba nie mam ulubionej na ten czas :)

Jak Wam się podobał tag? Może Wy też odpowiadaliście na te pytania na swoich blogach? Podajcie linki w komentarzach, z chęcią poczytam :)

Mogę prosić o klik?
*klik* | *klik*  | *klik*


INSTAGRAM | 
snap:nusia75

30 komentarzy:

  1. Świetny wpis :) bardzo ciekawy :) lekko się czyta :) Pozdrawiam / lethalowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne odpowiedzi ^^
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tag :>
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    Jeśli Ci się spodoba - ZAOBSERWUJ! :D
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tag, bardzo miło się go czyta. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  5. ten 3ci link prawidłowy? jakiś taki zbyt ogólny się wydaje...
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawidłowy :) Dziękuję, że kliknęłaś! ♥

      Usuń
  6. Świetny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi. Przemyślane, mądrze sformułowane. Podoba mi się, w jaki sposób pisze - piszesz, bo lubisz, a nie bo musisz, to jest fajne. :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag :D
    Ja też się nie maluję, haha
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym tagu, ale wydaje się fajny, a na niektóre pytania odpowiedziałabym tak samo ^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe odpowiedzi. Widzę, że nie tylko ja mam "problem" z makijażem w poranki.
    Pozdrawiam,annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Superowy tag :) .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post :)
    http://pinknpolka.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ^^

    Zapraszam do mnie Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy blog ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę interesujące i nie głupie odpowiedzi. Bardzo piękna notka :)
    Pozdrawiam
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne odpowiedzi :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy tag ;) Chociaz w sumie nie do końca wiem o co z tym wszystkim chodzi ^^"

    Pozdrowionka,
    Smiley
    https://www.facebook.com/SmileyProjectPL/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny ten tag, podobają mi się pytania. Super na nie odpowiedziałaś!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny tag, ciekawe pytania i świetne odpowiedzi :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikałam! :D
    http://swiatwedlugiwi.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie się czytało ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny tag, poklikałam
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziś piszę, to na każdym blogu:
    Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku! :)

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post xx

    Wesołych Świąt życzę i zapraszam do siebie
    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy tag. Również nie maluję się codziennie, bo najzwyczajniej nie czuję potrzeby. Chciałam jeszcze dodać, że piszesz bardzo lekko i widać, że lubisz blogować.
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie.
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń