2015/11/27

I am back! | dresslink

Cześć Kochani!
Jeśli czytacie mojego bloga, zauważyliście, że ostatnio posty pojawiały się systematycznie co weekend. I że w ostatnią niedzielę nie było wpisu. Naprawdę miałam wielką ochotę otworzyć bloggera i napisać tu post. Ale, no tak zawsze jest jakieś ale, nie miałam internetu. Znacie to uczucie, kiedy mamy internet z limitem i skończy się on tydzień przed końcem miesiąca? Ja znam.
Wiecie, miałam napisać jakiś post z przemyśleniami i na pewno w najbliższym czasie to zrobię. Ostatnio mam ich naprawdę dużo. Wiele sytuacji, które obserwuję mnie do tego zmusza. Ale lubię myśleć, analizować. Potrafię na jeden temat gdybać naprawdę dużo, a poza tym często wymyślam coś nowego i nowego, Moja wyobraźnia nieźle pracuje.
Wracając do braku internetu, to skończył się on akurat wtedy, gdy w skrzynce mailowej, zszokowana, odnalazłam propozycję od Lindy z dresslink. Wierzcie lub nie, naprawdę byłam zdziwiona, Mój blog istnieje dopiero od ostatniego dnia maja, mam 18 obserwatorów, nieco ponad 3000 wyświetleń, a jest to trzecia firma, która napisała do mnie z propozycją.
Pewnie domyślacie się, co będzie dalej. Wishlist, zgadza się.
























                     
               1. KLIK                                                                                                              2. KLIK
























                        3.KLIK                                                                               4. KLIK






















                                 5. KLIK                                                                   6. KLIK









          8. KLIK                             
                           7. KLIK




                                                                              9. KLIK


 I to chyba by było wszystko :) Mam nadzieję, że pomożecie mi w utrzymaniu współpracy i poklikacie w linki. Naprawdę wiele to dla mnie znaczy. Zostawiajcie linki do Waszych blogów, poklikam także u Was, jeśli chcecie. 
Pamiętajcie aby być na stronie około 30 s!

Jak Wam się podobają rzeczy?

snapchat: nusia75








  

35 komentarzy:

  1. Fajne :) Obs za obs ? http://fromagvenking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam :).
    Również mam sporo przemyśleń, ale też lubię myśleć i analizować! Pozdrawiam

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. www.sbydiet.blogspot.com zapraszam :) Sport, Dieta, Zdrowe podejście do życia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana linki kliknięte, mogę prosić o rewanż w najnowszym poście : http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/dresslink-paszcz-z-biaym-futerkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam :)
    Naprawdę śliczny jest ten sweter spod numeru dwa!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane ;) jeśli zgadzasz się na wspólną obserwację to zacznij u mnie i daj znać w kom.
    Na pewno się odwdzięczę :) Pozdrawiam:*
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam, spodnie z dzirami genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie linki kliknięte! gratuluje współpracy :) ja właśnie dzisiaj dostałam swoja paczke od dresslink :)
    klikniesz tez u mnie? http://marijory.blogspot.com/2015/11/wishlist-dressgal.html bede bardzo wdzieczna! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy.Zabieram się za klikanie.
    Może obserwacja za obserwację?Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy :) Gratuluje współpracy <3
    www.pinknpolka.blogspot.co.uk <<<< Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam! Najbardziej mi się podobają czarne spodnie z dziurami. :) Żeby było uczciwie podam kilka cen:
    Czarne spodnie - US$ 7.39
    Szary dres - US$ 7.59
    Sweter we wzory - US$ 14.63
    Czarna torebka - US$ 4.29

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje współpracy ! Poklikałam i poczekałąm chwile :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy! Znam to uczucie jak internet się skończy :)


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikałam :)
    Obserwujemy ?
    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje współpracy i życzę, aby trwała jak najdłużej :) oczywiście już wchodzę w linki :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Klikniete! Pierwszy ciuszek : 21,69
    Moge rownież liczyc na kliknicie u mnie? :)
    Taka jedna mala przestroga przed firma dresslink. Zwracaj uwagę na rozmiarówke UE w tabeli, a nie Azjatycką + nie wszystkie ciuszki sa zgodne ze zdjęciem. Najlepiej to obejrzyj wszystkie zdjecia na ktorych jest przedstawiony ciuch i przyjrzyj sie materiałowi czy jest taki sam, zebys pozniej nie byla zawiedziona przy zamawianiu.
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na szczęscie nie mam problemu z limitem internetu :D . Powodzenia z współpracą poklikałam wszystko :*

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfect and wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane ; ) Sweterki są bardzo ładne !
    Pozdrawiam
    http://weronikabloguje.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne rzeczy :) Poklikałam! zapraszam do siebie!
    obs?

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne te spodnie z dziurami:)
    Kochana poklikane mogłabym prosić o to samo u mnie w najnowszym poście? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikałam i oczywiście życzę jak najdłuższej współpracy! Świetne rzeczy, ten świąteczny sweter jest niesamowity *o* Może wspólna obserwacja? :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Kliknęłam :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post i gratuluję. Poklikane ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne rzeczy ! Ta firma też do mnie napisała :) Oczywiście poklikałam :) Mam nadzieję że współpraca z nimi ci sie uda powodzenia ;*

    Zapraszam do siebie :) http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne rzeczy ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Jeśli Ci się podoba-zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne rzeczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  29. To zabieram sie za klikanie :) !

    OdpowiedzUsuń
  30. Do nas tez napisali, ale odmówiliśmy bo mamy zbyt mało obserwatorów własnie i głupio to troche by wyglądało. Poklikane, zycze aby współpraca trwała jak najdluzej :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń