2015/11/01

blogi, które czytam

Po długiej nieobecności powracam. Ale ta długa nieobecność na tym blogu to chyba żadne zaskoczenie dla Was. Chyba każdy zauważył, że brak mi systematyczności w jego prowadzeniu. Chciałabym, żeby to się zmieniło, lecz nigdy mi nie wychodzi. Tym razem jednak znowu spróbuję, a może tym razem coś z tego wyjdzie! Nie zamierzam rezygnować z prowadzenia tego bloga, uwielbiam go i pisanie na nim!
Dzisiaj chciałabym przedstawić kilka blogów, które regularnie czytam. Może wśród nich znajdą się takie, które i Wy czytacie :)

MÓJ ULUBIONY:















MÓJ DRUGI ULUBIONY ☺








Jest ich jeszcze kilka, ale te czytam najczęściej :) Jak zauważyliście, do dwóch dopisałam, że są ulubione. Do bloga LUCY i MAI ♥. Uwielbiam te dwa i tylko czekam na nowe posty! ☻

snap: nusia75

Jakie blogi Wy czytacie?

Trzymajcie się! Do następnego postu!


10 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę bloga 'Maja w Maju', ale poza nim chociaż raz odwiedziłam każdy z wymienionych poniżej. Ja też najbardziej lubię Lucy :)

    Zapraszam do mnie
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z tych blogów również uwielbiam i często wpadam do nich z wizytą :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne blogi zwłaszcza shappire ;)
    Może mój blog też Ci się spodoba?

    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej każdy zdarzyło mi się odwiedzić co najmniej kilka razy :D
    Najfajniej jednak wg mnie pisze Lucy - nie wiem, co jest w jej stylu pisania, ale przyciąga uwagę i aż miło się czyta:)

    Skye Zapraszam do czytania i komentowania! Jedna opinia, która znaczy dla mnie naprawdę wiele :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Już biegnę oglądać te blogi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czytam Ankyls, Justine i Lucy<3

    Zapraszam do siebie! :) Masz spoko bloga i ciekawe notki!
    madziuchnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, jak i te które Ty czytasz. :) niewidzialnymxatramentem.blogspot.com
    zapraszam także do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post, ja również niektóre z tych blogów czytam :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O Fabryka Mięty! Jeden z moich ulubionych blogów :)
    Mój blog - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń