2015/09/12

what's up

Cześć!
Przez dość długi okres czasu się nie odzywałam. Tak, szkoła się zaczęła, a razem z tym prace domowe i ta cała nauka. W tym roku, jak co roku, postanowiłam sobie zapracować na lepsze oceny. Tym razem jednak chcę spełnić tą obietnicę. W poprzednich latach po prostu ogarnęło mnie straszne lenistwo. Mimo to, jednak udało mi się uzyskać zadowalającą średnią i kolejny raz świadectwo z paskiem.
Post planowałam dodać w czwartek, ale po powrocie do domu o siedemnastej, wyczerpana i obolała po siatkówce (teraz wiem, że ten ból był słaby w porównaniu z tym, który jest dziś), nie dałam rady dodać postu, odrobić lekcji i w dodatku pouczyć się na kartkówkę. Dodatkowo co wieczór chodzę z moim psem, Saperem na spacer. Mimo, że ma trzy nogi, daje radę biegać i strasznie się cieszy.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jakoś tydzień temu zawitał do mnie listonosz z paczką zawierającą moje pierwsze zamówienie z CNDirect. Był to śliczny, biały kombinezon, którego jeszcze niestety, ze względu na brzydką pogodę, nie miałam okazji założyć. Może powinnam się przy zamówieniu kierować tym, że nadchodzi jesień, ale ten kombinezon po prostu skradł moje serce i musiałam go mieć.



Kombinezon jest wykonany z lekkiego, zwiewnego materiału, idealnego na upalne, letnie dni. Po założeniu okazał się luźny, a przy tym bardzo wygodny. Niestety, nie nadaje się do założenia do szkoły ze względu na krótkość i fakt, że materiał jest lekko prześwitujący.


Jedyny mankament to lekkie zabrudzenie na górze przodu, lecz na pewno da się to sprać, a zresztą nie widać tak bardzo :)




Kombinezon jest porządnie wykonany, żadne nitki nie wiszą, materiał nie jest porwany lub postrzępiony.







Na bokach nogawek oraz u ich dołu jest śliczna koronka, która całości dodaje niesamowitego uroku!




Podsumowując, kombinezon mi się bardzo, bardzo podoba i mam nadzieję, że wkrótce nadarzy się okazja, aby go założyć i zrobić kilka zdjęć :)  Z zamówienia jestem bardzo zadowolona i polecam ten sklep! Plusem zamówienia była szybkość jego zrealizowania. Przesyłka doszła do mnie półtora tygodnia po złożeniu zamówienia! 

Link do kombinezonu: klik  (klikniecie?)

Pewnie zauważyliście, że ostatnio zmienił się wygląd bloga. Niestety, osoba, która miała się zająć jego wykonaniem po prostu urwała kontakt. Nic nie zrobiła, ani nie odpisywała na wiadomości. Postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i z pomocą kilku internetowych poradników i własnych umiejętności, stworzyć nowy design. Jak Wam się podoba?

Do napisania!

PS co myślicie o napisaniu poradnika z użytymi do tego wyglądu kodami css lub innymi bzdetami? 




5 komentarzy:

  1. Czasami szkoła i wszystkie zajęcia przytłaczają, ale nie ma co się załamywać ;)

    http://ponad-ogniskiem.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoła to jest pochłaniacz czasu, zdecydowanie! ja jeszcze nie zaczęłam a i tak nie mam czasu, a co dopiero będzie za 2 tygodnie. A kombinezon bardzo ładny, delikatny :)
    http://ravraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kombinezon, poklikane :) Mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kombinezon ! ;)
    Zapraszam również do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam :)
    moge liczyć na to samo ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html

    OdpowiedzUsuń