2015/09/24

bye, summer - podsumowanie tygodnia

Hei!
Co słychać? 
Ja mogę śmiało powiedzieć, że ten tydzień był świetny! Najpierw w sobotę pierwszy raz wybrałam się na pielgrzymkę. Niestety zgubiłam na niej swoją bandę i nie mogłam się odnaleźć aż do końca ,,spaceru". 
W niedzielę ,,lekko'' zmokłam jadąc do kościoła i wracając, ale świetny dzień z rodziną, zrekompensował mi to przemoczenie w całości!
I nadszedł poniedziałek! Jak zwykle niechętnie wstałam z łóżka, nie chcąc iść do szkoły. Jakoś w poniedziałki o szóstej rano nie jestem za bardzo naładowana pozytywną energią. W dodatku perspektywa wrócenia o 17:00 z siatkówki (którą kocham całym sercem i będę w nią grać mimo wszystko) i spędzenia reszty dnia na odrabianiu lekcji i nauce z biologii nie była fajna. Ale się udało. Co prawda, nie miałam chwili wytchnienia, ale warto było.
We wtorek kiedy nadeszła pora biologii, nie bałam się ani trochę. Ocena będzie, zobaczymy jaka :) 

I czekałam tylko na środę. Czemu? Razem z kilkoma osobami z klasy i spoza klasy oraz dwoma nauczycielami pojechaliśmy na Rajd Rowerowy z PTSM do Ciechanowa. Rowery zapakowaliśmy pod szkołą do autobusu i wybraliśmy się w podróż. Krótką podróż. Muszę przyznać, że było świetnie. Przejechaliśmy tego dnia około 25 km - z Ciechanowa do Glinojecka. Uczestniczyliśmy także w świetnych zawodach zaplanowanych przez organizatorów i mieliśmy dzień wytchnienia od nauki! Same plusy! W dodatku świetnie spędziłam czas ze znajomymi. Same plusy! Zaletą było to, że jadąc, nie zmęczyłam się ani trochę. Wspaniały dzień!

Dzisiaj również nie miałam lekcji - razem z klasą oraz z klasą o rok młodszą, pojechaliśmy na wycieczkę rowerową. Uwielbiam tych ludzi! Dzisiaj również są moje 14 urodziny - świetnie spędzone zresztą. Wreszcie przypadły w jakiś fajny dzień i spędziliśmy go na luzie, w świetnej atmosferze z daleka od szkoły. W dodatku opchaliśmy się pizzą, ile tylko chcieliśmy :) Cieszę się, że nie zrezygnowałam i pojechałam. Na pewno żałowałabym, gdybym spędziła ten dzień sama w domu, nie mając pojęcia, ile mnie omija. 

♥ Dziękuję za piękne życzenia, te osobiste i te nieosobiste, te krótkie i te długie ♥

Te czternaste urodziny nie są jakieś szczególne - to tylko czternastka, ale są takie inne, jak każde :)
Wiadomo, jak każdy, chciałabym, aby moje marzenia się spełniły. I może to głupie, ale ja wierzę z całego serca, że marzenia się spełniają, bo to my kreujemy swój los :) 
Kieruję się w życiu takim mottem:

Jeśli będziesz walczyć, możesz przegrać lub wygrać,
Jeśli nie staniesz do walki, na pewno przegrasz.

A co u Was słychać?

Tak na zakończenie :) Trzymajcie się ciepło! Do następnego postu!






32 komentarze:

  1. O kurcze, fajnie, że aż tyle aktywności u Ciebie, oby tak dalej! Tak aprppos zawsze chciałam uczestniczyć w jakimś rajdzie ale nigdy nie było po drodze w szkoda ;/

    Doczytałam, że dzisiaj Twój dzień :) spełnienia marzeń i powodzenia w blogowaniu!

    www.vintedels.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo! Bardzo dużo zajęć, pasji - lubię czytać, jak ktoś jest pełen takiej pozytywnej energii!
    Sama mam wiele hobby, dlatego też cenię ludzi, którzy tak, jak np. Ty, rozwijają się jeszcze dodatkowo, poza szkołą. Cytat genialny! No właśnie, trzeba próbować, bo inaczej jesteśmy na przegranej pozycji! ;)
    Pozdrawiam :*
    http://stylowka4u.blogspot.com/2015/09/29-honey-oh-sugar-sugar-you-are-my.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post! Miło się czyta!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! :)
    http://indeed-prodigy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. stowka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń oczywiście! :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! ;) Moim ulubionym cytatem, który lubię w takich chwilach przedstawiać jest ten z Jedenastu Minut Coelho: 'zanim umrę, chcę walczyć o życie. Dopóki mogę iść o własnych siłach, pójdę tam, gdzie zechcę. ' I Tobie też życzę, zebyś walcząc o swoje życie spełniała swe najskrytsze marzenia i dazyla do osiągnięcia wymarzonych celów życiowych.
    Buziaki i uściski,
    Marentora
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! I boski cytat :)

      Usuń
  9. Spełnienia marzeń i dużo sukcesów w blogowaniu ! :) U mnie ostatnio chodz dużo się dzieję staram się być spokojna :) Pozdrawiam http://sandrasaanderaablog.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego co najlepsze!
    fajny blog :)
    zapraszam : xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/260915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego naj :)
    Super blog
    http://erykdfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione, ale i tak sto lat ;) Ja ja bym chciała mieć tyle wolnego, nas tylko sprawdzianami straszą :P No ale trudno, 2 gimnazjum, trzeba jednak przyznać, że to więcej nauki ;) Zazdroszczę ci i tak, że jechałaś na rajd rowerowy! :D

    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione najlepszego! Ja nie przepadam za jazdą rowerem. Mnie czekają w tym roku egzaminy, więc nauki mam ogrom!
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice to meet you dear♥♥

    chocolateandsunset.com

    OdpowiedzUsuń
  16. spóźnione wszystkieeego naj! :)
    ja mam jutro kartkówkę z biologi hah :)
    fajnie że grasz w siatke, ja gram w kosza i równiez narazie nie zamierzam z niej rezygnować :D
    przez szkołę ostatnio nie mam czasu dosłownie na nic.. ale co zrobić tak już musi być

    pozdrowionka Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. też wierze, że marzenia się spełniają ;)
    spóźnione wszystkiego najlepszego i spełnienia tych marzeń kochana!
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  18. pomożesz mi proszę w wyzwaniu i poklikasz w linki? http://emilizzenike.blogspot.com/2015/09/15.html dziękuje za pomoc, za każdy klik się odwdzięczam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam spędzać czas na rowerach :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. 100 lat
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnionego najlepszego!
    imdreamer02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spóznione, ale i tak 100lat ! :)
    Zapraszam do mnie - bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę ze masz dni tak zaplanowane jak ja! Mnóstwo rzeczy a mało czasu na nie :/

    OdpowiedzUsuń