2015/08/15

Wishlist from CNDirect

Hej, hej!

Pewnie zastanawiacie się nad tytułem: Co? Wishlist? Przecież ona ma dopiero 9 obserwatorów!
Tak, mam 9 obserwatorów i wciąż jestem zdziwiona propozycją współpracy ze sklepu internetowego CNDirect. Jakiś czas temu napisała do mnie Slina z tego właśnie sklepu. Myślałam, że to po prostu jakaś promocja i wysyłają taki e-mail do każdego. Spróbujcie wyobrazić sobie moje zdziwienie, kiedy okazało się, że to propozycja współpracy! Oczywiście się zgodziłam i dlatego teraz na moim blogu pojawi się moja pierwsza wishlist. 
Bardzo bym prosiła, abyście poklikali w linki. W zamian poklikam w Wasze linki lub skomentuję (kreatywnie) notkę, jeśli chcecie.



KOMBINEZONY




















1. KLIK                                                                 2. KLIK


SUKIENKI




















3. KLIK                                                                                                                  4. KLIK

TOREBKI NA RAMIĘ




















5. KLIK                                                                                                                      6. KLIK

BUTY




















7. KLIK                                                                                                                   8. KLIK

Jak Wam się podobają rzeczy? Mogę liczyć na Wasze kliknięcia?

45 komentarzy:

  1. Poklikałam w pare linków i liczę, że skomentujesz mi jakąś notkę :) Tak pisałaś na fb

    http://klaudyna-life.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałem w linki i liczę, że odwdzięczysz się w jakiś sposób na mojej stronie. :)

    powrotdo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikane :))

    http://juicy-raspberry.blogspot.com/2015/08/wspopraca-z-dressgal-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ciuszki, poklikane:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę udnej współpracy
    najłądniejszy ten biały kombinezon! :)
    zapraszam do mnie
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. kliknęłam wszystkie, zapraszam do mnie :)
    www.kammad11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam w wszystkie linki i musze przyznać, ze sukienki były prześliczne i ostatnia para butów 😍😊.

    Zapraszam na mój:
    anasty23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam w wszystkie linki i musze przyznać, ze sukienki były prześliczne i ostatnia para butów 😍😊.

    Zapraszam na mój:
    anasty23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam w wszystkie linki i musze przyznać, ze sukienki były prześliczne i ostatnia para butów 😍😊.

    Zapraszam na mój:
    anasty23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do LBA!!!
    http://soyotrablog.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ten biały kombinezon! poklikałam!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne te rzeczy i również poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są prześliczne, właśnie zamierzam sobie kupić podobne! :)
    Wszystko poklikałam, pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Klikłam i jesli możesz kliknij u mnie w banery :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikałam we wszystko! :)


    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam we wszystko, niektóre z tych rzeczy są przecudne, znalazłyby miejsce u mnie w szafie;D

    http://www.kwietniowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubrania są super, więc z chęcią poklikałam w wszystko. I co z tego,że masz tylko 10 obserwatorów, może o po prostu twój blog ma to "coś" i firmy z Tb chętnie współpracują, gratuluję współpracy.
    sprintereczkaa.blogspot.com/2015/08/motivation.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. masz śliczny blog, cudowne zdjecia milo cyta sie posty cudo! ♥
    mogę cie prosić o poklikanie w linki to zajmie tylko chwilkę, a dla mnie dużo znaczy

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/2015/08/wish-list-dresslink.html

    i może jeszcze wspólna obserwacja? jeżeli tak to zacznij a od razu się odwdzięczę tylko napisz w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, fajny blog, też prowadzę swojego :D Ostatnio pisałam o kuponach modowych w moim jubileuszowym poście. Chcesz zobaczyć?
    KLIK
    Miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Ci współpracy!!! Wybrałaś fajne rzeczy

    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny blog, śliczne zdjecia, mam prosbe poklikasz mi w linki w najnowszym poscie? bardzo o to prosze to tylko chwila :)
    i może wspólna obserwacja? jezeli tak to zaobserwuj i daj znac w komentarzu a od razu sie odwdziecze
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikałam :) Czy mogłabyś poklikać też u mnie? :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikane, a biały kombinezon wygląda ślicznie!
    Pozdrawiam Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikane świetne rzeczy ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikałam :*
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny post, cudne ciuszki, poklikane :)
    MÓJ BLOG: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikałam we wszystkie :) Masz świetne oko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne torebki
    anasty23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Linki poklikane kochana :) Powodzenia :)

    Odwdzięczysz się ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/08/zamowienie-z-cndirect-czerwona-sukienka.html
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne kombinezony :)

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. torba z kluczem wiolinowym <3 Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję Ci współpracy!
    Poklikałam w linki i życzę samych sukcesów :)
    Pozdrawiam!

    NOWY POST Z SERII 'BACK TO SCHOOL' (OUTFIT) - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna ta sukienka bordowo czarna, poklikane

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy kombinezon skradł moje serce <3
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczne rzeczy! Poklikałam w linki ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne ciuszki :)

    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń