2015/07/08

Ciekawe wakacje w domu? Nic prostszego!


Wiecie jak to jest nudzić się w wakacje? Nigdy nie ma się co robić, chociaż jest wiele czynności, które moglibyśmy wykonać. Dzisiaj zaproponuję Wam kilka z nich, moim zdaniem najciekawszych!


Wakacje to najlepszy czas na nadrobienie zaległości! Zarówno książkowych, jak i filmowych. Wystarczy wyszukać film w internecie, a jest ich tam naprawdę mnóstwo, ulokować się wygodnie przed laptopem z popcornem lub inną przekąską i spokojnie oglądać!
Można też się wybrać do biblioteki i wypożyczyć książki, które mieliśmy ochotę przeczytać w roku szkolnym, ale nie było czasu. Nie potrzeba do tego wiele rzeczy. Tylko książka i wygodne siedzenie. Dodatkowo możemy połączyć czytanie z przebywaniem na świeżym powietrzu, sama często czytam na zewnątrz :)


Zarówno w wakacje, jak i rok szkolny to bardzo dobry czas na zawieranie znajomości! Mogą one być wirtualne (rozważne), realne albo listowe! Polecam te ostatnie. Jest mnóstwo grup na facebook'u, w których organizowane są akcje wymiany listami :) 


Ostatnio, kiedy przejeżdżałam się z mamą, zorientowałam się jak bardzo nie znam okolicy, w której mieszkam. Zobaczyłyśmy miejsca, o których istnieniu nie miałyśmy pojęcia. Jest jeszcze mnóstwo takich! Wystarczy trochę chęci, rower i butelka wody na drogę!


Chyba każdy wie, że wakacje to najlepszy czas na rozwijanie naszych pasji. Mnóstwo czasu pozwala na to, aby robić bardzo wiele rzeczy w jednym dniu. Rysowanie, pisanie, czytanie, gra na gitarze lub innym instrumencie, sporty, blogowanie, fotografia.. Jest tego mnóstwo!


Zawsze jest dobry moment, aby spróbować czegoś nowego, np. gotowania. Ostatnio zaczęłam piec ciasta, może spróbuję niedługo czegoś nowego. W internecie i różnych książkach kucharskich jest pełno przepisów. Prostych, średnich, trudnych, ale każdy jest możliwy po zrobienia!


DIY, czyli Zrób to sam. W internecie jest pełno inspiracji i tutoriali tego typu. Możemy tworzyć dekoracje do pokoju, przerabiać stare ubrania, albo jak w moim przypadku ozdabiać zeszyty (na razie). Nudziło mi się, więc spróbowałam - efekty możecie zobaczyć na fotografii wyżej :)


Teraz jest właśnie idealny moment na zadbanie o swój wygląd, co nie znaczy, że w roku szkolnym nie można. W niektórych szkołach, np. nie wolno mieć pomalowanych paznokci. W wakacje jest to właśnie możliwe! Możemy mieć codziennie inny kolor! Nie będę pisała nic o makijażu - sama się nie maluję wcale :)


Właśnie teraz zajmij się swoim blogiem (jeśli go posiadasz). Kiedy trwa szkoła, nie zawsze jest czas napisać porządny post z dobrej jakości zdjęciami. W wakacje można poświęcić mu tyle czasu, ile trzeba. Niech wygląda dobrze i treść niech będzie bardzo dobra - zyskuj nowych czytelników. Można dodawać posty dużo częściej!

Jak widzicie, jest wiele sposobów na pokonanie nudy! Ja Wam przedstawiłam tylko niektóre z nich. Jest ich dużo, dużo więcej! Nie musimy ciągle siedzieć przed ekranem komputera lub przed telewizorem!

A jak Wy spędzacie wakacje? Macie własne sposoby na nudę?


20 komentarzy:

  1. Świetny post! Uwielbiam wakacje, niekoniecznie lubię spędzać je w domu. Ale może dzięki temu polubię. Pozdrawiam. :)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super napisany post ;) I naprawde super rady skorzystam z nich. Ja wakacje spędzam na wsi i tam się nie da nudzić bo zawsze jest coś do zrobienia ;-) Gorące pozdrowienia.http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja baaaardzo zazdroszczę tego, że masz wakacje! :) U mnie nie ma co mówić - praca, praca, praca.
    Baw się dobrze i wykorzystuj każdy dzień w 100%! :)

    Pozdrawiam,
    theartofblonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, trafiłam tutaj zupełnie przez przypadek.
    Twoje opowiadanie mnie naprawdę zaciekawiło i pewnie zabaluję tutaj długo ;)
    Już nie mogę się doczekać nowego rozdziału.
    A tym czasem zapraszam do siebie, dopiero zaczynam...
    http://my-name-is-memory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie piszę opowiadań. Super, że przeczytałaś post.. ^^

      Usuń
  5. Ja mnóstwo czasu poświęcam na podróżowanie i fotografię :)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu :) mimo tego, że ja jako tako wakacji już nie mam, ale mam dzieciaczki. I problem jest ten sam , to one zasypują mnie pytaniami " mamo co my mamy robić ?" " mamo nudzi nam się!!!" Dzięki Tobie będę wiedziałam :) Zrobimy wszystko, to o czym napisałaś. Na pewno mojej córeczce spodoba się aby o siebie zadbać, która dziewczynka nie lubi się malować? Synek jest małym odkrywcom więc jakieś nowe miejsca będą przez niego pokochane :) Dziękuję za pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze dodam do listy spotkania z przyjaciółmi, ogniska. Nie trzeba siedzieć w domu można z przyjaciółmi pójść nad jeziorko lub piknik zrobić :)
    Ja w roku szkolnym zawsze znajdowałam czas na czytanie i oglądanie (w moim przypadku seriali), a tera się to tylko wzmocniło.

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny temat posta !
    Ja do tej listy dodałabym jeszcze sport :)
    Zapraszam w wolnej chwili http://adtadtadta.blogspot.com/

    obs=obs zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, na pewno oddam ;)
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyzżby kopiuj-wklej? Taki sam komentarz jak tu ----> http://adtadtadta.blogspot.com/2015/07/sutasz-kolczyki-dugosc-6cm-kolory.html?m=1

      Usuń
  10. Świetny blog, wpisy i zdjęcia. Od dziś stale będę Cię tu odwiedzał. :) Mamy podobne zainteresowania, więc na pewno ten blog stanie się jednym z moich ulubionych.
    Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. :) zapraszam : www.vennue-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele z tych porad, wykorzystuje w wakacje :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł z tym poznaniem nowych ludzi :)
    Pozdrawiam! :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega pomysł, świetne:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Racja, nawet w domu można ciekawie spędzić czas. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  15. Czytam i w głowie sobie mówię "zrobione, zrobione, DIY? Zrobione". Wszystko co tu napisałaś uwielbiam robić w wakacje, bo na studiach nie ma czasu na czytanie książek dla przyjemności, nie ma czasu na spacery po okolicy czy właśnie zajmowanie się blogiem (to idealnie widać u mnie, przed i w czasie sesji zniknęłam całkowicie).
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. czy mogłabyś popwiedzieć jak dodajesz te napisy na zdjęciach? :(
    prosze, pomóż...

    www.poligon-domowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. w te wakacje rozwijam mojego bloga ! :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń