2015/06/29

Wakacyjne zmiany

 ♥ Hej ♥

Wakacje się zaczęły, czyli przyszły pewne zmiany. Ja wciąż w niedzielę myślałam, że w poniedziałek będę musiała rano wstać i iść do szkoły. Dopiero mama mi przypomniała, że nie muszę. Przyznacie chyba, że inaczej jest się wyrwać z takiej szkolnej rutyny, prawda? W roku szkolnym trzeba było codziennie wstać, zjeść śniadanie, wyszykować się i iść do szkoły na 7-godzinne (a czasami 9-godzinne w moim przypadku) lekcje. Dobrze jest odpocząć i nie musieć codziennie robić praktycznie tego samego. 

FAN PAGE

tlo-na-fb.pl


Wreszcie zdecydowałam się założyć fan page'a mojego bloga. Dosłownie kilkanaście chwil temu! Uznałam, że będę miała gdzie informować o nowych postach, wrzucać coś ciekawego w szybki sposób (na blogu raczej trzeba poświęcić trochę czasu na notkę). Zachęcam Was do like'owania :) FAN PAGE



Niedługo wraz z Anią z bloga Don't simple planujemy wprowadzić spore zmiany w wyglądzie bloga. Jak widzicie - teraz wygląda dość marnie (starałam się go sama wykonać, lecz jak widzicie nie do końca wyszło). Spodziewajcie się małych - dużych zmian :) Nie tylko w designie, ale i w treści! Będziecie mogli tu poczytać prawie o wszystkim - ostatnio przeczytanej książce, moim życiu, recenzji jakiegoś kosmetyku, być może znajdą się jakieś poradniki... A to wszystko już niedługo!

Czy cieszycie się z wakacji? Może jesteście smutni z końca roku?
Co sądzicie o nadchodzących zmianach? 
Przydadzą się?



10 komentarzy:

  1. Myślę że założenie fan page'a jest świetnym pomysłem, więcej osób się dowie ze prowadzisz bloga :)
    Pozdrawiam http://paulinaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł, na pewno w ten sposób zyskasz nowych czytelników. Strasznie się cieszę, że już wakacje i można odpocząć :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://the-notebook-daily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że masz tyle planów. Na wakcje czekałam z niecierpliwością.

    http://verczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fan page to świetna sprawa! Sama zastanawiam się nad jego założeniem, ale nie jestem do końca pewna ;)
    Ja ciesze się z wakacji, tylko strasznie się nudzę ;/

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o wygląd bloga myślę, że jest ok! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sama również niedawno założyłam fan page :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super! obserwujemy?
    zapraszam http://goo.gl/4k6S2A

    OdpowiedzUsuń
  9. zmiany są dobre!:D
    hejka, baardzo zapraszam Cię na mojego bloga -> Mój Blog - klik! <-wszystkie szczere (tzn. zgadzające się z postem) komentarze, i obserwacje oddaje :) ///+mogę prosić o kliknięcie w banner dresslink w pasku bocznym? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się strasznie cieszę,ze juz są wakacje i mogę dłużej spać ;-) Mysle, ze możesz po zmieniać design bloga. http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń