2015/06/04

Dwa sposoby na poprawę cery

Wielu z Was na pewno na problemy z cerą. Tu przebarwienia, tu wypryski, tu to, tu tamto.. Niedawno odkryłam produkty, które w znaczący sposób poprawią wygląd naszej cery.
Wypryski na twarzy na pewno są wrogiem nastolatek/nastolatków. Wcześniej po prostu postanowiłam zostawić to w spokoju, kiedyś samo by minęło. Zdecydowałam się jednak zrobić coś ze swoją okropną cerą. Dziś przedstawię Wam dwa produkty, które można zakupić w aptece, i które naprawdę pomagają.

BRATEK


Jest to produkt do picia, który można kupić w aptece za ok. 5 zł. Moim zdaniem nie jest drogi, a dość skuteczny. Muszę przyznać, że ma niedobry smak i po pierwszym wypiciu można go szybko odstawić. Sama tak na początku zrobiłam, ale później żałowałam. 
Sama piję go raz lub dwa dziennie, po dwie saszetki na jedną szklankę. Zalewam gorącą herbatą, przykrywam talerzykiem, po pięciu minutach odkrywam i czekam aż trochę ostygnie, Na gorąco po prostu nie da się go pić małymi łykami.
Pamiętajcie, aby nie słodzić!



MAŚĆ PUNKTOWA



Jest to maść punktowa Acne-Derm na krostki przebarwienia skóry. W aptece można ją kupić za ok. 25 zł. Moim zdaniem naprawdę pomaga i warto spróbować czy na Waszą skórę także zadziała.
Wystarczy DWA RAZY DZIENNIE , po dokładnym umyciu twarzy, posmarować cienką warstwą maści obszary, gdzie mamy przebarwienia lub wypryski. Ja to robię zazwyczaj rano i wieczorem.


Codzienne stosowanie, bez przerw, przez okres ok. 2 tygodni powinno dawać efekty. 

PAMIĘTAJCIE!

Nie zrażajcie się do złego smaku herbaty z bratka! On naprawdę pomaga, a nikt nie powiedział, że lekarstwa mają być dobre.

A jakie są Wasze sposoby na poprawienie kondycji cery?


Pozdrawiam
Ania ♥ 

Zapraszam do komentowania i obserwowania :)









10 komentarzy:

  1. Chyba skuszę się na ten Acne Derm, już wiele pozytywnych opinii czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba skuszę się pić ten bratek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę niesmaczny, ale daje efekty :)

      Usuń
  3. Nigdy nie byłam jakoś dobrze nastawiona do kremików, króre mogłby pomóc mi w pozbyciu się niedoskonałości.. Ale chyba się skuszę.. :)
    obserwuję! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry na przebarwienia na cerze jest rumianek, parzymy w filiżance, maczamy waciki i przykładamy do twarzy, bardzo polecam :)

    http://natalieownstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować tą maść
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mie bardzo pomógł scrub i żel z Clearasil. Pozbył się trądziku i zaskórników! :)
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba skuszę się na Acne-Derm :) Może akurat pomoże :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://syllenadagga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń