2015/06/23

Co przyniosą wakacje?

Czas płynie szybko - wydaje się, że kilka tygodni temu zaczęliśmy rok szkolny, a już w piątek zakończymy naukę w tym roku szkolnym. 
Kiedy szłam do gimnazjum, nie wiedziałam, co dalej będzie. Zastanawiałam się, czy wszystko będzie tak, jak w podstawówce. Rzeczywiście było podobnie, ale istniały pewne różnice. Teraz wiem, że niepotrzebnie się obawiałam.
W piątek znowu nastąpią kolejne rozstania, plany, które zazwyczaj pozostają tylko planami i nie dochodzą do skutku, nudne dni. Pogoda za oknem nie sprzyja wycieczkom rowerowym, spacerom, nie chce się nawet wychodzić z domu. 
Dzisiaj ja też nie poszłam do szkoły i zobaczyłam, jak nudno może być kiedy ona się skończy. Oczywiście czekam na wakacje i nie mogę się ich już doczekać, ale wiem, że kontakt z niektórymi osobami na kilka miesięcy się niektórym urwie. Ja na te kilka miesięcy nie mam konkretnych planów. Będę raczej działać spontaniczne. W tamte wakacje, kiedy miałam plany z koleżankami, większość nie wypaliła. 



Jutro z klasą wybieramy się na pizzę. Fajnie, że będziemy mogli spędzić ostatnie chwile w szkole wyluzowani i w dobrych humorach, bez zwieszonych głów. Tak powinno się zapamiętać końcowe momenty z poprzedniej klasy, zanim udamy się do następnej. Wiadomo, że obok dobrych wspomnień są i złe, ale tych dobrych zazwyczaj jest więcej i są ważniejsze. 

Co Wam przyniosą wakacje?
Macie jakieś plany?

8 komentarzy:

  1. Ja mam mnóstwo planów na wakacje i na pewno nie będą one nudne ;)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd w tobie tyle pesymizmu? Wakacje idą trzeba z tego korzystać :D

    Mój blog -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam trochę planów, nie wiem czy wypalą, no ale mam taką nadzieję :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zawsze jest spontan, polecam!
    Zapraszam: http://only-daisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie napisane, naprawdę! Piękne zdjęcia, będę wpadać częściej, bo warto!♥

    Pozdrawiam!
    Poklikasz tutaj, proszę! W zamian zareklamuję Twój blog w następnym poście + zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnych planów, lubię spontaniczność :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie mam zaplanowane większość czasu, jednak co z tego wyjdzie, to zobaczymy! Fajne zdjęcia :)
    OBSERWUJĘ, ZROBISZ TO SAMO? :)
    http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje wakacje zapowiadają się raczej spontanicznie, nie mam jeszcze konkretnych planów :3

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń