2015/05/31

Rzeczy w blogosferze, które mnie denerwują oraz informacja

Dzisiejszy temat postu jest na pewno dla wszystkich zrozumiały. Już od dość dawna planowałam taki post, aczkolwiek zawsze trafił się inny temat.
Przedstawię Wam kilka rzeczy, które mnie denerwują w blogosferze.


























1. OBS/OBS 

Na wielu grupach na facebook'u lub pod wpisami na blogach można spotkać się z komentarzami obs/obs, czyli tzw. wymianą obserwacjami. Nie rozumiem jak niektórzy chcą zyskiwać nieprawdziwych czytelników, którzy tylko zaobserwują bloga, bo w ten sposób Ty zaobserwujesz ich bloga. Szczerze muszę sama przyznać, że wymieniłam się tylko jedną obserwacją, żeby zobaczyć jak to jest. Ale akurat blog tamtej osoby bardzo mi się spodobał i  czytam posty, jak tylko mi się wyświetli, że jest nowy.


























2. Wymiana szczerymi komentarzami
 Tak, znowu spotkałam się z tym na facebook'u. Jak można WYMIENIĆ się szczerymi komentarzami? Komentarz jest szczery wtedy, kiedy osoba, która wejdzie na nasz blog sama skomentuje bez przymusu. Czasami sama wchodzę na czyjegoś bloga, czytam post i kiedy mam coś do powiedzenia dodaję komentarz, a kiedy nie mam nic do dodania, po prostu wychodzę.


























3."Fajny blog"
Tutaj chodzi mi o komentarze pod postem typu "Fajny blog!", "Świetny blog!". Niektórym po prostu nie chce się czytać posta i czegoś od siebie dodać. Można zerknąć na tytuł lub przeczytać początek i wystarczy. W końcu po co się wysilać i czytać coś, nad czym bloger poświęcił tyle czasu?
Ostatnio czytałam długi post na pewnym blogu, nie będę teraz przytaczać nazwy, o żebraniu o obserwacje, kliki w linki itd. Podczas czytania komentarzy natknęłam się komentarz, w którym osoba nawiązała do początku postu, a później poprosiła o kliki i wishliście...


4. Nieprawdziwe obserwowanie
Mam teraz na myśli komentarze pod postami typu: "Obserwuję i liczę na rewanż", podczas gdy ta osoba nawet nie obserwuje naszego bloga. Spotkałam się z takimi sytuacjami i dlatego, kiedy ktoś tak napisze po prostu sprawdzam ilość obserwatorów.

5. Emotikonki
Często początkujący blogerzy dodają wiele minek w postach. Jasne, kiedyś ktoś zawsze zaczynał, miał swoje przyzwyczajenia z sms'ów itd., ale po prostu kiedy widzę taki post wychodzę z bloga. Oczywiście nikt nie jest idealny. Sama edytowałam niedawno swoje posty, bo "raziły" w oczy

6. Mnóstwo gadżetów
Teraz większość osób ma proste, przejrzyste, jasne szablony. Wiadomo jednak, że nie wszyscy. Odstraszają mnie blogi, które mają przy ikonce myszki jakieś małe gadżety lub zbyt wiele kolorów, w dodatku rażących w oczy. Po jakimś czasie naprawdę mogą rozboleć oczy lub może zdenerwować to, że nie wiesz gdzie w tych wszystkich kolorach jest kursor myszy.



Miał to być post na blogu www.pamietnik-any.blogspot.com, ale tak pokićkałam wszystko, że musiałam usunąć mój kochany blog! Myślałam, że się załamię... Nie umiem nic zrobić... Założyłam nowy blog, ten właśnie. Straciłam obserwatorów, wyświetlenia.. Wszystko.. Będę musiała jeszcze ciężej pracować.. Ale się nie poddam! Kocham blogować! Liczę też na Waszą pomoc!

Trzymajcie się cieplutko! Wesołego dnia dziecka!
Aniaa ♥

6 komentarzy:

  1. Współczuję utraty bloga... A co do posta. Zawsze po ich przeczytaniu nie wiem co napisać, żeby nie wypaść głupio ;) Mamy podobne przekonania, szczególnie jeśli chodzi o punkt 3.Widzę gry bloger wkłada całego siebie w każdego posta i często komentując, widzę mnóstwo przykładów takiego zachowania. U mnie też się to zdarza..

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie ci współczuję! Sama nie wiem, jakbym sobie poradziła w sytuacji utraty bloga. Usunięcie bloga można cofnąć, może dałoby się to naprawić? Z chęcią Ci pomogę, daj tylko znać, na pewno wszystko da się jeszcze odratować! ;)

    indivv.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy jakoś popisać prywatnie?

      Usuń
  3. Cóż mogę powiedzieć...
    Ogromnie mi przykro, że straciłaś tamtego bloga, wiem jak dużo pracy i serca w niego włożyłaś. Jednak jestem też szczęśliwa, że jesteś tak zmotywowana do działania. Czekam na wpisy i mam nadzieję, że będą jak najczęściej ;*

    http://maja-w-maju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejrzałam kilka postów i bardzo mi sie podoba blog, piekne zdjecia i ciekawe wpisy. Oby tak dalej. :)
    Zapraszam równiez do siebie http://bizzlesbab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację zostałaś nominowana do LBA ! więcej info na blogu ;)
    http://natka02.blogspot.com/2015/06/lba-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń